به گزارش افکارنیوز حسین مهاجران در گفتگو با مهر درخصوص قیمت هندوانه در بازار اظهارداشت: قیمت هندوانه به دلیل ورود هندوانه همدان به بازار نسبت به هفته گذشته درهرکیلوگرم ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

وی افزود: براین اساس، قیمت هرکیلوگرم هندوانه سبزوار از ۶۵۰ به ۴۵۰ تومان، هندوانه اراک از ۵۵۰ به ۳۵۰ تومان و هندوانه همدان ۴۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران در ادامه درخصوص قیمت پیاز در بازار گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم پیاز در بازار از ۱۱۰۰ به ۸۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی همچنین درخصوص قیمت موز در بازار عنوان کرد: با توجه به اینکه موز میوه وارداتی است قیمت تمام شده آن براساس نرخ دلار روز محاسبه می شود.

به گفته مهاجران، قیمت واقعی موز باید در حدود ۱۷۰۰ تومان باشد درحالی که هم اکنون هرکیلوگرم موز با قیمت ۱۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

وی با بیان اینکه قیمت انبه بسیار افزایش یافته است، گفت: قیمت هرکیلوگرم انبه در بازار از ۲۵۰۰ به ۳۷۰۰ تومان رسیده است.

مهاجران درخاتمه دربیان علت تفاوت قیمتهای اعلامی با قیمتهای مراکز میوه و تره بار در سطح شهر گفت: قیمتهای اعلام شده قیمت محصولات درمیدان مرکزی میوه و تره بار واقع در اتوبان آزادگان است و طبیعتا متولیان مراکز دیگر میادین میوه و تره بار در سطح شهر به طور متوسط در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سود و میوه فروشی های سطح شهر هم به طور متوسط در حدود ۳۵ درصد سود به این قیمتها اضافه می کنند.