به گزارش افکارنیوز، نادر قاضی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: نباید فراموش کرد بهره وری یکی از نکات مهم برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش تولید است همچنین مسوولان اجرایی باید نسبت به تحقق سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردمی و تنها به وسیله دولت امکان پذیر نیست بلکه تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، مدیران بلند پایه وحتی میانی، مسئولان، نخبگان علمی و همه آحاد جامعه باید در این زمینه تلاش کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با ایجاد محدودیت ها و موانع بین المللی به دنبال ضربه زدن به ما هستند، اقتصاد مقاومتی و اجرای کامل و صحیح آن می تواند در خنثی سازی توطئه های آنان نقش موثری داشته باشد.

وی بیان کرد: اگر این مدل اقتصاد اسلامی به خوبی اجرایی شود، شاهد افزایش اشتغالزایی به عنوان یکی ازمهمترین خواسته های مردم خواهیم بود.

وی درباره نقش دولت در اجرای این مدل اقتصادی توضیح داد: دولت باید با اعمال مدیریت صحیح و کار کارشناسی و علمی و تمام منابع انسانی و مادی را برای تحقق کامل اهداف اقتصاد مقاومتی بسیج کند.

وی خاطر نشان کرد:دولت باید توجه بیشتری نسبت به بخش صنعت و معدن معطوف کند زیرا با تقویت این بخش ها می توان ازاقتصاد مبتنی بر نفت بی نیازشد.