نعمت زاده: هدف دولت کاهش تصدی‌گری است

به گزارشافکارنیوز،«محمدرضا نعمت‌زاده» در سفر استانی خود با حضور در شرکت ایران شرق در شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: اگر می‌خواهیم کشور از لحاظ اقتصادی، ارزش افزوده، تولید ملی و صادرات حمایت شود باید از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی گفت: وقتی کالای خارجی مصرف می‌کنیم برای خارجی‌ها شغل ایجاد شده این در حالی است که در کشورما بیکار مشهود است و در این میان وظیفه ملی ما ایجاب می‌کند همواره از صنعتگران و کارآفرینان حمایت همه‌ جانبه نمایند.

نعمت زاده در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از صنعت، معدن و تجارت افزود: با خروج از رکود اقتصادی می توانیم ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی را رقم بزنیم.

به گفته نعمت‌زاده؛ در مباحثمربوط به لایحه خروج از رکود اقتصادی دولت یازدهم موادی را تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه خوشبختانه تورم روبه کاهش است، یادآور شد: باید کمک کنیم بحثخروج از رکود زودتر نتیجه بدهد و این امر جز با افزایش تولید و تلاش امکان‌پذیر نیست.

گفتنی است:شرکت ایران شرق نیشابور با ظرفیت ۱۰۰ هزار دستگاه انواع بخاریهای گازسوز، ۲۰ هزار دستگاه آبگرمکن دیوار و گازی، ۳ هزار دستگاه انواع لباسشویی و ۱۵ هزار دستگاه اجاق گاز تولید می کند.