کمیسیون عمران مجلس بجای توضیح از آخوندی به دیدار وی رفت

گروه اقتصادی، اعضای کمیسیون عمران مجلس دیروز یکشنبه به دیدار عباس آخوندی رفتند و در دفتر وزیر حاضر شدند و با وی گفتگو کردند.

به گزارش افکارخبر،این حضور نمایندگان در دفتر وزیر در حالی صورت می گیرد که دوشنبه هفته قبل وی باید برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان در این کمیسیون حاضر می شد، که به دلایلی حضور نیافت.

از طرف دیگر به دلیل نابسامانی در پروازهای تهران – نجف و معطلی زیاد مسافران در فرودگاه، سرگردانی زوار و عدم پاسخگویی مسئولین به آنها و افزایش یکبار قیمت بلیط هواپیما و فروش بلیط 960 هزار تومانی به یک میلیون و 500 هزار تومان باعث نارضایتی مردم از عملکرد وزیر راه شده بود و در تماسهای با برخی نمایندگان خواستار حضور وزیر در مجلس و توضیح در این زمینه شده بودند.

علیرضا خسروی نماینده سمنان و عضو کمیسیون عمران مجلس روز شنبه هفته گذشته هم به خبرنگار افکارخبر گفته بود که وقتی وزیر در روز دوشنبه برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شود، از وی در خصوص شکایت و نارضایتی زوار اربعیین سوال خواهیم کرد.

وزیر دوشنبه هفته گذشته نه تنها در کمیسیون حاضر نشد و به سوالات نمایندگان پاسخ نداد، بلکه این هفته هم به مجلس نیامد، اما در کمال تعجب خبرنگار ما مطلع شد که نمایندگان بعدازظهر یکشنبه به دیدار وی رفته و در دفترش حاضر شدند.

این حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس در دفتر وزیر، مورد تعجب برخی از نمایندگان شده به نحوی که یکی از نمایندگان به خبرنگار افکارخبر گفت: در این زمینه کمیسیون عمران باید از وزیر توضیح بخواهد اما به دیدار وزیر رفت و این بدان معناست که سرگردانی زوار اربعیین و سو استفاده شرکت های هواپیمایی دیگر پیگیری نخواهد شد.