نیازی نیست که سریع‌ترین دستگاه باشد یا دارای برترین باتری، برترین دوربین و دارای سیستم‌عاملی پر از امکانات؛ برای بیشترین فروش، آی‌فون بودن کافیست.حال در این گزارش لیست محصولات خریداری شده از سوی کاربران در طول تعطیلات کریسمس را برایتان گذاشتیم که طبق آن، حدود نیمی از دستگاه‌های خریداری شده در طول کریسمس را آی‌فون‌های اپل تشکیل می‌دهند.

 

برترین محصول کریسمس 2016 چه بود ؟

 

با توجه به آمار منتشر شده Flurry Insights، در طول تعطیلات کریسمس امسال، 49.1 درصد از گوشی‌های فروخته شده، آی‌فون بوده‌اند. البته فروش آیفون‌ها نسبت به سال گذشته و در همین زمان حدودا 2 درصد کاهش داشته است اما این آمار زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که بفهمید تمام این فروش تنها برای یک شرکت است.

مثل همیشه، رقیب اصلی اپل، سامسونگ بوده و بعد از اپل با 19.8 درصد میزان فروش، در رتبه دوم قرار گرفته است؛ این میزان نسبت به سال گذشته بهبود داشته و بیشتر آن را نیز مدیون دو میان‌رده Galaxy Grand Prime و Core Prime و پرچم‌دارش گلکسی S6 است. جالب است بدانید که برای اولین بار، شیائومی نیز به این لیست راه پیدا کرده و توانسته 1.5 درصد از فروش کل را به خود اختصاص دهد که این موضوع نشان از پیشرفت این شرکت دارد. لازم به ذکر است که سونی هنوز نتوانسته به 5 فروشنده برتر در این مدت راه پیدا کند ولی ال‌جی و نوکیا به این مهم دست یافته‌اند که با توجه به عدم تولید محصول از سوی نوکیا، این موضوع در نوع خود جالب است.

 

در زیر نیز می‌توایند لیست پنج فروشنده برتر در طول تعطیلات کریسمس را ببینید:

 

برترین محصول کریسمس 2016 چه بود ؟