افتتاح نخستین برند معروف جهان در پایتخت

 رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) نوشت: برند لوکس ایتالیایی روبرتو کاوالی، که در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند، در تهران صاحب شعبه شد. روبرتو کاوالی در ورود به بازار تهران در دوران پساتحریم از رقبای خود پیشی گرفته است.

مدیر ارشد اجرایی این برند در خصوص افتتاح فروشگاه در تهران گفت: بازار ایران وارد دوره پرشوری می‌شود. برندهای معروف جهان مانند روبرتو کاوالی به این بازار و جمعیت 80 میلیونی ایران توجه زیادی دارند. بسیار خوشحالیم که در ورود به این بازار از رقبای خود پیشی گرفته‌ایم. برای ما شانس بزرگی است که بتوانیم محصولات باکیفیت و شناخته شده این برند در سرتاسر جهان را به ایران صادر کنیم.

بسیاری از شرکتهای بزرگ آمریکایی و اروپایی به دقت بازار ایران را زیر نظر دارند و در حال بررسی شرایط تجارت در این کشور هستند. در این میان شرکت‌های اروپایی نسبت به شرکت‌های آمریکایی تمایل بسیار بیشتری برای آغاز تجارت در ایران از خود نشان داده‌اند.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، بسیاری از برندهای معروف جهان در زمینه پوشاک پیش از این به دلیل تحریم‌های نظام بانکی جهان علیه ایران، قادر به دریافت سود خود نبودند؛ بنابراین از بازار ایران کناره‌گیری کرده بودند.