مرغ منجمد ارزان شد

علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تنظیم بازار شب، عید مرغ منجمد در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین تره‌بار سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت توزیع مرغ منجمد کاهش یافته است بیان داشت: شرکت پشتیبانی امور دام عرضه مرغ منجمد را به قیمت هر کیلوگرم 4500 تومان کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بیان داشت: بنابراین با احتساب هزینه‌های مختلف و کارمزد فروشگاه‌ها و میادین تره‌بار مجازند حداکثر مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو 5100 تومان عرضه کنند.

ولی بیان داشت: همچنین کنسرو مرغ به میزان زیادی توسط شرکت پشتیبانی امور دام در فروشگاه‌ها عرضه شده و فروشگاه‌ها هم هر قوطی کنسرو مرغ را با قیمت 4000 تا 4500 تومان عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: در حال حاضر بخش خصوصی توزیع گوشت قرمز را بر عهده دارد و شرکت پشتیبانی امور دام در صورت مشاهده نوسان قیمت وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار شب عید، آمادگی توزیع گوشت گرم را توسط کشتارگاه‌های طرف قرارداد خود به بازار دارد.

ولی در پاسخ به این سؤال که با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز چه زمانی توزیع گوشت قرمز را در بازار آغاز خواهید کرد، گفت: امروز دستور بررسی بازار گوشت گوشت قرمز و قیمت آن داده شده و مأموران این شرکت در حال بررسی هستند، بنابراین اگر به این نتیجه برسیم که توزیع گوشت قرمز در بازار باید آغاز شود حتما اقدام به این کار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تأکید کرد: ذخایر مرغ منجمد و گوشت قرمز شرکت به اندازه کافی است و هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد.