تراز تجاری ایران پس از ۶۲ سال مثبت  شد

محمد نهاوندیان شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن ولادت حضرت علی دراستادیوم متقی ساری اظهار داشت: استان مازندران مهد شیعیان واقعی علی(ع) بوده و خواهد بود. 

وی افزود: مردم استان به این خطه ببالند چون یکی از بهترین جاهایی که جشن میلاد علی(ع) برگزار می‌شود دیار علویان و ساری است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه بسیار خوشحال هستم که سلام گرم و تبریک صمیمانه رئیس جمهور ایران را به شما ابلاغ کنم تصریح کرد: رئیس جمهور امروز میهمان گرم مردم استان بودند.

وی بیان کرد: کاهش اتکا به خارج کشور را در سه سال گذشته شاهد بودیم که ناشی از اتکا به اقتصاد مقاومتی است و بعد از 62 سال تراز تجاری این کشور مثبت نبوده است و در دو سال اخیر توانستیم به تراز تجاری مثبت برسیم و درجه مقاومت اقتصادی ملت را ارتقا دهیم.

نهاوندیان افزود: امروز عزت را در کنار حکمت و مصلحت تعریف می‌کنیم که آموزه بزرگ مقام معظم رهبری بوده و برای ایران سربلندی و سرفرازی ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: همه دستاوردها به برکت صمیمی، همبستگی و نشاط مردم بستگی دارد.

نهاوندیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: قرار است عزم ملت پیام وحدت، عزت و اخلاق به جهانیان برسد و ملت یک‌دل و یک‌زبان به جهان برسد و مشارکت حداکثری در این انتخابات به جهانیان نشانده شود.

وی تاکید کرد: انتخابات ایران مثبت خواهد بود و آنهایی که نفرت می‌افکند ناامیدی درو و این ملت مسیر روشن را با عزت دنبال و ایران را آبادتر از گذشته به نسل بعدی تحویل خواهند داد.