به گزارش ایسنا، در اين هفته با توجه به كثرت تعطيليها، بازار خودرو روزهاي بي رونق و راكدي را پشت سر گذاشت.

در این هفته در خانواده‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروی سایپا ۱۳۲ در مدل SX آن به قیمت حدود ۹ میلیون و۱۰۰ هزار تومان و مدل SL آن نیز هشت میلیون و۹۰۰ هزار تومان عرضه شد.

قیمت خودروی سایپا ۱۳۱ نیز در مدل SX آن حدود ۹ میلیون تومان و در مدل SL نیز هشت میلیون و۷۰۰ هزار تومان بود. خودروی سایپا ۱۱۱ نیز به قیمت حدود ۹ میلیون و۴۰۰ هزار تومان در نمایندگی‌های فروش سایپا عرضه شد.

اما قیمت تیبا حدود ۱۱ میلیون و۷۰۰ هزار تومان و قیمت ریو نیز حول و حوش ۱۴ میلیون و۸۵۰ هزار تومان بود. تندر۹۰ تولیدی پارس خودرو نیز در مدل E۱ آن به قیمت حدود ۱۴ میلیون و۷۰۰ هزار تومان و در مدل E۲ نیز ۱۵ میلیون و۹۵۰ هزار تومان عرضه شد.

همچنین قیمت مگان در مدل۲۰۰۰ حدود ۳۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان و در مدل۱۶۰۰ دنده‌ای ۳۱ میلیون و۹۰۰ هزار تومان بود.

اما در محصولات خانواده‌ ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ در مدل تیپ دو آن حدود ۱۵ میلیون و۲۵۰ هزار تومان، تیپ سه حدود ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیپ پنج حدود ۱۷ میلیون و۷۵۰ هزار تومان و قیمت مدل تیپ شش این خودرو نیز حول و حوش۲۰ میلیون تومان بود.

خودروی پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز در مدل V۸ آن به قیمت حدود ۱۸ میلیون تومان، مدل V۹ به قیمت حدود ۲۱ میلیون و۷۵۰ هزار تومان و مدل V۲۰ این خودرو نیز به قیمت حدود ۱۵ میلیون و۳۵۰ هزار تومان عرضه شد.

همچنین قیمت پژو ۴۰۵ حدود ۱۴ میلیون تومان و پژو پارس سال حدود ۱۸ میلیون تومان بود. سمند EF۷ تک‌سوز نیز به قیمت حول و حوش ۱۶ میلیون و۲۰۰ هزار تومان و سمند EF۷ دوگانه‌سوز به قیمت حدود ۱۷ میلیون و۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت تندر۹۰ تولیدی ایران خودرو نیز در مدل E۱ آن حدود ۱۴ میلیون و۵۵۰ هزار تومان و در مدل E۲ حدود ۱۵ میلیون و۶۷۰ هزار تومان بود.

در هفته گذشته قیمت کارخانه‌ای خودروی سوزوکی گراندویتارا در مدل تیپ ۵ این خودرو حدود ۴۰ میلیون تومان و تیپ ۸ آن حدود ۴۴ میلیون تومان بود. با این حال این خودرو در نمایندگی‌های فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه‌ای عرضه نشده و با تفاوت قیمت تا۱۰ میلیون تومان به فروش رسید.

قيمتهاي ياد شده نسبي بوده و در نمايندگيهاي فروش مختلف درصدي تفاوت قيمت به چشم ميخورد.