به گزارش مهر، احمد قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران امروز شنبه ۳ دی ماه با صدور حکمی، مسعود نصوری را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.
در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و با استناد به مصوبه مجمع عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره آن سازمان منصوب می شوید.

معاون وزیر نفت امروز همچنین با صدور حکم دیگری سید پیروز موسوی مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب کرد.

در این حکم قلعه بانی خطاب به سید پیروز موسوی آمده است: با عنایت به تعهد و خدمات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب می شوید.

این در حالی است که مهر ماه سالجاری مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی سرپرست جدید شرکت پایانه های نفتی ایران را منصوب کرده بود.

احمد قلعه بانی معاون وزیر نفت ۲۶ مهر ماه امسال با صدور حکمی محمد کاظم نیکنام را به عنوان سرپرست جدید شرکت پایانه‌های نفتی ایران منصوب کرده بود.