قاضی‌پور: آخوندی سرمایه کشور را هدر داد

 نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز(سه شنبه 22 اسفند) قوه مقننه و در جریان بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و در موافقت با این استیضاح، گفت:برای سومین بار است که آخوندی به عنوان وزیر راه برای استیضاح به مجلس می آید که نشان از وجود یک مشکل  در این وزاتخانه است.

وی با بیان اینکه در حکومت علوی همواره حق با مردم است، ادامه داد: در حکومت علوی همواره شدیدترین برخوردها با اشرافی گری می شود، اما خود آقای آخوندی با اغنیا و ثروتمندان حشر و نشر دارد، آقای آخوندی بحث ما شرکت‌های بی‌شمار پیمانکاری‌های شما و خانواده‌تان نیست؛ بحث ما بر سر حلال و حرام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه اگر روزی دولت ما به کاخ‌نشینی عادت کند و آن روزی که مجلسیان ما خویِ کاخ‌نشینی پیدا کنند، باید فاتحه ملت را خواند، افزود:آقای آخوندی مسئولیت حوادثی مانند قطار و هواپیما بر عهده کیست؟ چه کسی باید به وضعیت نابسامان مسکن مهر رسیدگی کند؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه اگر آقای آخوندی هنر داشت، در پنج سال اخیر مسکن مهر را تمام می‌کرد، اظهار داشت: نه تنها پروژه مسکن مهر به اتمام نرسید بلکه بخش قابل توجه ای از سرمایه کشور از بین رفت. 

قاضی پور خاطرنشان کرد: در این پنج سال حتی یک آجر بر روی آجر کارگران و محرومان گذاشته نشده و حتی سال 95 بدترین آمار تولید مسکن را در 15 سال اخیر داشته است.