این خودروها را 300 هزار کیلومتر برانید!

خودروهای امروزی به فناوری های بسیاری مجهز هستند و همین امر آنها را تبدیل به کامپیوترهای متحرک کرده است. اما همین مورد زمانی که به میزان خرابی و قابلیت اطمینان برسیم می تواند تبدیل به یک نکته ی منفی شود. امروزه خودروسازان کمی وجود دارند که محصولات آنها بتوانند بدون اشکال تا بیش از 300 هزار کیلومتر را کار کنند.

به تازگی لیستی منتشر شده است که 10 خودروی مطمئن را که می توان آنها را تا 3320 هزار کیلومتر استفاده کرد معرفی می کند و در صدر آنها نیز تویوتا قرار دارد که البته حضور تویوتا آن هم در چنین لیستی اصلا جای تعجب ندارد.

 

شورولت سابربن

شورولت سابربن

اما قبل از این که به این لیست بپردازیم باید بدانید که اطلاعات این لیست چگونه فراهم شده است. 13.5 میلیون دستگاه خودرو از سال 1981 تا 2017 مورد بررسی قرار گرفته اند. همین مورد این لیست را متفاوت از لیست 10 خودروی مطمئن کانسیومر ریپورت می کند که چندی پیش معرفی کردیم.

 

هوندا ادیسه

هوندا ادیسه

اگر به دنبال خودروهایی مطمئن هستید بهترین انتخاب اس یو وی ها هستند و در بین آنها تویوتا سکویا بهترین انتخاب است. از بین تویوتا سکویا ها 6.6 درصد آنها بیش از 320 هزار کیلومتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

فورد اکسپدیشن و شورولت سابربن نیز به ترتیب 5.4 و 5.2 درصد را بیش از 320 هزار کیلومتر پیموده اند و در رتبه های بعدی قرار دارند.

در رتبه بعدی مدل فوررانر تویوتا قرار دارد که 4.2 درصد آنها بیش از 320 هزار کیلومتر رانده شده اند و سپس جمس یوکان با 3.9 درصد قرار دارد.

سایر خودروهای لیست را نیز جمس یوکان، تویوتا تاکوما، تویوتا آوالون و هوندا ادیسه تشکیل می دهند. در ادامه می توانید لیست کامل این خودروها را مشاهده کنید که نشان می دهد چند درصد از این خودروها بیش از 320 هزار کیلومتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

اما برای کسانی هم که به خودروهای شاسی بلند و اس یو وی علاقه ندارند و خودروهای سواری را می پسندند نیز لیست زیر می تواند کمک کننده باشد.

 

 

اما برای کسانی هم که به خودروهای شاسی بلند و اس یو وی علاقه ندارند و خودروهای سواری را می پسندند نیز لیست زیر می تواند کمک کننده باشد.