هتل های برتر جزیره کیش از نظر مسافران

بی شک جزیره ی کیش هیچ نیازی به معرفی ندارد و همه ی شما با این جزیره ی زیبا آشنایی دارید. قلب و مروارید دریای خلیج فارس دارای تفریحات خوب و بی نظیری می باشد و اگر شما توریست های عزیز دوست دارید تفریحات بی نظیر و هیجانی را تجربه کنید تنها کافیست گزینه ی تور کیش را کلیک کنید و خاطراتی متفاوت در دفتر خود ثبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا هتل های کیش را به شما معرفی کنیم.

درباره ی هتل های کیش

جزیره ی محبوب کیش به واسطه ی اینکه بسیار عالی و محبوب است و توریست های فراوانی را به سمت خود جلب می کند، هتل های خوبی را در خود جای داده تا توریست ها بتوانند اقامتی خوب و راحت داشته باشند. جالب است بدانید در جزیره ی زیبای کیش انواع هتل ها با سرویس ها و درجه های متفاوت وجود دارد. هتل های کیش همواره در همه جا و همه مکان ها و نزدیک ساحل و جزیره نیز وجود دارند.

هتل ترنج کیش

بی شک بیشتر شما توریست ها عاشق ساحل هستید و از قدم زدن در میان ساحل و شنیدن صدای امواج نهایت لذت را می برید. هتل ترنج کیش ازآنجایی که از یک طرف به سمت ساحل و از طرفی دیگر به آب های آزاد راه دارد، بهترین و عالی تری امکان را برای شما فراهم می کند که از صدای امواج و دیدن سواحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرید. هتل ترنج کیش از گران ترین هتل های کیش است. با اقامت در این هتل و خوابیدن در میان امواج دریا صد سال جوانتر می شوید. این هتل از بالا شبیه بته جقه است و اتاقها بر روی اب قرار گرفته که تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب کرده است.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش یکی از بهترین و عالی ترین هتل های 5 ستاره ی کیش است. تنوع این اتاق ها فوق العاده فراوان است. از انواع اتاق ها در این هتل می توان به اتاق های دریا و جزیره اشاره کرد. با تور ارزان کیش همراه شوید و اقامت در این هتل ها را تجربه کنید.

از بهترین ویژگی های هتل مارینا کیش قرار گرفتن در کنار ساحل مرجانی و بازار خرید مرجان می باشد. اگر از گشت و گذار و خرید بسیار لذت می برید، این هتل از بهترین و عالی ترین گزینه های مسافرتی است. نمای داخلی هتل همچنین سنگی است و آبنماهای زیبایی در اطراف آن قرار گرفته است.

هتل داریوش

چی ؟؟؟؟؟ هتل داریوش؟؟؟ این هتل گزینه ی فوق العاده مناسب و محبوبی می باشد. اگر واقعا دوست دارید، در هتلی با نما و سبک تاریخی ایران باستان اقامت کنید تنها ترین و بهترین گزینه اقامت در هتل داریوش است. اگر درهتل داریوش اقامت کنید، احساس می کنید در تخت جمشید هستید و در میان محوطه ای از باستان احساس لذت و خوشایند می کنید.

 می توانید در رستوران این هتل که البته با مجسمه ای از شیر و سربازان باستانی احاطه شده است شامی خوشمزه و متفاوت را نوش جان کنید. سرویس دهی در این هتل ماندگار به صورت بی بی می باشد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش از بهترین و عالی ترین هتل های 5 ستاره ی کیش است. این هتل با نمایی متفاوت و عالی که دارد،  توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است. سرویس دهی این هتل به صورت اچ بی می باشد. در این هتل تنوع اتاق فراوان وجود دارد. با اقامت در این هتل می توانید حتی می توانید در اتاق های پنت هاوس هم اقامت کنید و تجربه ای متفاوت داشته باشید.

هتل لوتوس و گلدیس کیش

هتل های لوتوس و گلدیس کیش از بهترین هتل های دو ستاره ی کیش است. اگر شما مسافران عزیز می خواهید بیشتر هزینه های خود صرف تفریح و گشت و گذار در جزیره کنید و اقامت در هتل چندان حائز اهمیت نیست چه بهتر است در هتل های ذکر شده در بالا اقامت کنید و نهایت لذت را ببرید. سرویس دهی این هتل ها به صورت بی بی می باشد و تنها صبحانه را در چارت برنامه ی خود قرار می دهد. با قیمت تور کیش همراه باشید تا اقامت خوبی تجربه کنید.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش یکی از بهترین و عالی ترین هتل های 4 ستاره ی کیش است. در این هتل سرویس دهی هم به صورت بی بی و هم به صورت اچ بی وجود دارد. انتخاب آن ها به شما مسافران عزیز بستگی دارد. اما چه بهتر هتل خود را با سرویس اچ بی انتخاب کنید تا از خدمات بیشتر بهره مند شوید. از بهترین ویژگی های این هتل این است که به اسکله ی تفریحی کیش که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش است نزدیک می باشد. همچنین یکی از ویژگی های متفاوت این هتل داشتن کانال های تلویزیونی سینمایی مخصوص خود می باشد. می توانید این تجربه ی متفاوتی را داشته باشید. همچنین که شما می توانید انواع غذاهای فرنگی را در این هتل نوش جان کنید.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یکی دیگر از عالی ترین هتل های کیش است. این هتل در منطقه ی خوبی واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده روی تا ساحل کیش دارد. همچنین این هتل در خیابان پردیس قرار گرفته و بازار بزرگ پردیس تنها چند دقیقه پیاده روی تا این ساحل دارد. همچنین اگر از خرید و تفریح در این بازار لذت می برید، اقامت در این هتل بهترین و عالی ترین گزینه محسوب می شود.

هتل ارم سه ستاره و ارم چهار ستاره کیش

در کیش زیبا هتل ارم به صورت سه ستاره و چهار ستاره وجود دارد که ما اقامت در آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر در هتل ارم چهار ستاره ی کیش اقامت کنید، خدمات اچ بی می شود و ناهار نیز شامل حال شما می شود. حال شما دوستان عزیز می توانید بهترین و عالی مسافرت به کیش را تجربه کنید و بهترین قیمت تور کیش را از نوید24 بخواهید. بهترین گزینه ی مسافرت به کیش تور های هوایی کیش می باشد که شما را تنها طی دو ساعت به کیش می رساند.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات تور کیش و تور مشهد و تور شیراز و تور اصفهان و تور یزد و تور زنجان و تور ایلام و ...... با شماره تماس 53 27 33 22 اژانس نوید24 تماس حاصل نمایید.