استیضاح ربیعی، نشانی غلط به جامعه درباره مشکلات اقتصادی است

گروه اقتصادی- حسین علایی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به موضوع استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: استیضاح جناب آقای دکتر ربیعی، نشانی غلط دادن به جامعه در باره ریشه مشکلات اقتصادی کنونی است.

وی با بیان اینکه استیضاح حق قانونی مجلس است، افزود: گرچه استیضاح حق قانونی نمایندگان محترم است اما در وضعیت فعلی نمایندگان محترم مجلس باید بیندیشند که چگونه می توانند دولت را برای فائق آمدن بر طرح آمریکا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلب ها و منافقین جهت فروپاشی اقتصاد ایران کمک کنند.

مدیرعامل سابق هواپیمائی آسمان تصریح کرد: رأی اعتماد مجدد به آقا ربیعی وزیر محترم از التهاب ها خواهد کاست.

استیضاح ربیعی روز چهارشنبه دهم مرداد با 40 امضاء در حالی در صحن مجلس اعلام وصول شد که برخلاف آئین نامه داخلی مجلس در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی نشد و وزیر فرصت دفاع از استیضاح در کمیسیون نداشت.

این استیضاح در حالی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد که سلمان خدادادی نماینده ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص استیضاح ربیعی آئین نامه داخلی رعایت نشد و برخی از اعضای هیئت رئیسه با سرعت و عجله می خواهند استیضاح آقای ربیعی در صحن مجلس مطرح شود.

وی از ارسال نامه اعتراضی کمیسیون به لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و افزود: در نامه کمیسیون به آقای لاریجانی تاکید کردیم که برخی از نمایندگان که در اسفند سال گذشته در رای آوردن استیضاح آقای ربیعی در صحن مجلس ناکام ماندند، پشت قضیه هستند و این افراد در هیئت رئیسه مجلس هم حضور دارند.