۵ تور شگفت‌انگیز برای تماشای عجایب هفتگانه دنیا

فصل که عوض می‌شود با یک تصمیم ساده، شما می‌توانید حال خودتان را هم عوض کنید. پاییز بهانه ی خوبی است برای سفر به گران‌ترین تورهای گردشگری که با بهترین قیمت‌ها و ارزان‌ترین آفرها میزبان شمامی شوند.

 

تور روسیه ؛ سفر به دنیای جذاب تاریخ تزاری

تور روسیه، که همیشه یکی از لوکس‌ترین سفرها به نظر می رسد بهترین انتخاب این فصل است. سفر به مسکو و سن پترزبورگ

دو شهر دیدنی و پرطرفدار جهان است. روسیه دیدنی‌های بسیاری دارد. اینقدر که از صبح تا شب هم اگر در موزه‌ها و کلیساهای شهرها بروید باز هم زمان کم است.

مسکو یکی از مهم‌ترین شهرهای روسیه که نه فقط از نظر سیاسی در پیشبرد اهداف این کشور تاثیرگذار است. بلکه نمادها و آثار گردشگری و فرهنگی آنها دنیای هنر و تاریخ معماری دنیا را دگرگون کرده است. از اولین مقصدهایی است که در این تور برای دیدنش برنامه‌ریزی می‌شود.

کلیسای سنت باستیل که حالا نمادی از روسیه است و در هر تصویری زیبایی آن خودنمایی می‌کند از دیدنی‌های این شهر است. اما در کنار آن به شما پیشنهاد می‌کنیم  که سر زدن به مراکز خرید و مال‌های بزرگ روسیه را هم در برنامه‌های خود بگذارید. اینجا «مد» یکی از مهم‌ترین صنعت‌های توریستی و گردشگری است که هر مسافری را به خود جذب می‌کند، بنابراین حتما به فروشگاه‌های مد سربزنید.

اگر راهی سن‌ پترزبورگ هم هستید، باز این مشخصه را فراموش نکنید و از بازارها و مراکز خرید شهر حتما دیدن کنید. اینجا را یکی از ۱۰ شهر بزرگ و دیدنی جهان می‌شناسند که دیدن آن برای هر گردشگری واجب و اساسی است.

این شهر که حالا بعد از بازی‌های جام‌جهانی روسیه برای ایرانی‌ها آشناست، یکی از مراکز اصلی گالری‌های هنری و موزه‌های دیدنی است. موزه هرمیتاژ که نگین این شهر است یک‌روز شما را پر می‌کند و شما را در میان ۳ میلیون اثر هنری منحصر به فرد و استثنایی اسیر می‌کند! همین که قدم به این بنای تاریخی و معماری شگفت‌انگیز آن بگذارید، قدم اول شکفت‌زدگی را برداشته‌اید.

تعجب نکنید و برای رسیدن به هر یک از این زیبایی‌ها، سری به وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بزنید و با هماهنگی کارشناس‌های بهترین تور را برای این فصل خوش‌رنگ برنامه‌ریزی کنید.

 

تور چین؛ سفر برای تماشای شگفتی‌های ساخت بشر در پاییز طلایی

شگفتی‌های سفر را تور چین هم برایتان تکمیل می‌کند. یکی از کشورهای مهم گردشگری دنیا که از عجایب هفتگانه‌ی ساخت بشر در دلش دارد تا منصر به‌فردترین تاثیرات طبیعی. برای سفر به این نقطه از جهان، می‌توانید از تورهای ترکیبی چین استفاده کنید و تقریبا شناخته‌شده‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای این کشور جادویی را از نزدیک ببینید.

فصل خوبی را برای سفر انتخاب کرده‌اید. در پاییز قیمت‌ها شکسته می‌شود و شما با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید اقامت خوشی را در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ی این کشور داشته باشید.

چین که نمادی از فرهنگ و هنر اساطیری و کهن است، یکی از جاذبه‌های گرشگری آن کتاب‌فروشی‌های بزرگ است که بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب می‌کند. Bookworm یکی از همین دیدنی‌هاست که تنها یک کتاب‌فروشی نیست و مکانی برای استفاده از ایده‌های فرهنگی و هنری است. فرهنگ اگر در کتاب‌فروشی‌های جذاب آنها به چشم می‌آید، هنر هم در ساخت و ایجاد بزرگترین باغ‌های سبز و دیدنی گیاهی است که در هیچ‌کجای دنیا نظیر ندارد.

مثلا باغ فرماندار فروتن، دقیقا یکی از همین باغ‌هاست که تقریبا بزرگترین باغ این شهر هم هست. برکه‌های کوچک با خانه‌های چوبی در کنار درخت‌چه‌ها و بونه‌های خاص با گل‌های رنگارنگ هر بیننده‌ای را عاشق می‌کند.

شما می‌توانید با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر، برای اخذ ویزای چین اقدام کنید و سپس با بررسی بهترین برنامه‌ی تورها در وب سایت مقتدر سیر، سفری به یادماندنی داشته باشید.

 

تور هند؛ رویارویی با عاشقانه‌ترین نماد دنیا

انتخاب تور هند ، یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های سفرهای پاییزی است. هوای گرم و مرطوب در کشوری سبز و خرم آنقدر دلچسب است که شما را از سفر به این نقطه راضی می‌کند. شما که مسافر مثلث طلایی هند می‌شوید، همچون مثلث برمودا درگیر زیبایی و اعجاز آن می‌شوید و نمی‌توانید از دهلی، آگرا و جیپور دل بکنید.

سه شهری که شما کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای رسیدن شما به آنها برنامه‌ریزی می‌کنند از سه شهر برتر گردشگری در دنیا هستند که توریست‌ها حداقل یک‌بار به تماشای دیدنی‌های آن می‌نشینند.

یکی از این دیدنی‌ها آرامگاه زیبا و ساده‌ی گاندی است که هر تازه واردی را به سوی خود می‌کشاند. معماری ساده و مفهومی این آٰرامگاه‌ها یکی از ویژگی‌های این بنا است. دیدن معماری‌های شگفت‌انگیز در هند تمامی ندارد و قطعا برای دیدن هر یک از معابد دهلی بروید به غیر از فضای روحانی زیبایی ساخت آن هم شما را آٰرام می‌کند.

به کمک ترنسفرهای رایگان آژانس مقتدر سیر و راهنمای فارسی‌زبان شما دهلی را به مقصد آگرا، شهر عشاق ابدی ترک میکنید و بدون هیچ معطلی پس از اقاماتی کوتاه در هتل‌های ۵ ستاره راهی «تاج محل» یکی از عجایب هفتگانه می‌شوید و می‌بینید که عشق میان دو فرد چه خاطره‌ای ماندگار و تماشایی را باقی گذاشته است. شما بهترین زمان سفر به این نقطه را انتخاب کردید، چون آفتاب سوزان نیست و شما به‌دور از شلوغی‌های همیشگی تورها در تابستان در آٰرامش می‌توانید به تماشای این بنا بنشینید.

آگرا به غیر از این دیدنی‌های دیگری هم دارد که روزهای شما را پر می‌کند؛ قلعه‌ی آگرا، مسجد جما در آگرا، باغ مهتاب و بازار کیناری که در برنامه‌های توریست‌ها معمولا پیش‌بینی می‌شود.

با خاطره‌ای عاشقانه می‌توایند اینجا را ترک کنید و راهی جیپور، شهر ثروتمند هندوستان شوید. اینجا سراسر شهر پر است از خانه‌هیا خاص و ویژه‌ای که هرکدام متعلق به یک چهره و سلبریتی هندوستان است و یا برای افراد متمول و پولدار به طور استثنایی طراحی شده است.

اینجا مرکز جواهرات هندوستان هم هست و شما به کمک راهنمای فارسی‌زبان، اگر مایل باشید می‌توانید در بازار طلا و جواهرات سوغاتی کوچکی را با خود به ایران بیاورید.

البته به غیر از طلا، سوغاتی‌های قشنگ و البته خوشبوی هندوستان را هم می توانید از بازار جیپور خریداری کنید.

اگر در کنار تور مثلث طلایی (دهلی، آگرا و جیپور) ، تور گوا در هند را هم انتخاب کرده باشید، سفری تکمیل دارید و بعد از این گشت و گذارهای فرهنگی می توانید رد سواحل آرام و زیبای اینجا استراحت و هر روز صبح را با خدمات ویژه‌ی ماساژ و یا یوگا و مدیتیشن در ساحل آغاز کنید. اینجا پر است از اتفاق‌های ساحلی ارزان و جذاب که شما با استفاده از آنها خاطره‌ی خوش و جذابی از هند با خود به ایران می‌برید.

برای هماهنگی دقیق سفر، پس از بررسی برنامه‌های تور هند در وب‌سایت مقتدر سیر می‌توانید در انتخاب تور مناسب از کارشناس‌های آژانس کمک بگیرید و سپس در تعطیلات راهی هندوستان شوید.

 

تور قبرس؛ سفر به آمیختگی فرهنگ ترکیه و یونان

تمایل به سفر ارزان و منحصر به فرد ساحلی در تور قبرس تکمیل می‌شود. شما به یکی از ارزان‌ترین کشورها قدم می‌گذارید و با فرهنگی آمیخته از ترکیه و یونان با دلی آرام در این نقطه از جهان چند روزی را اقامت می‌کنید. قبرس کشور ارزان و مناسبی است، واحد پول آنها لیر است و شما با هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر می‌توانید در آن اقامت و یا حتی خرید کنید.

اگر مسافر تور قبرس شمالی باشید که بدون ویزا راهی یکی از زیباترین ساحل‌های نزدیک به اروپا شده‌اید و می‌توانید در هتل‌های ۴ستاره ساحلی بمانید و صبح‌ها از طلوع خورشید بر روی آبی دریا لذت ببرید، صبحانه را بر روی شن‌های نه چندان داغ شده‌ی ساحل بخورید و بعدازظهر را در پارک‌های آبی خوش بگذرانید.

فراموش نکنید در این نقطه از جهان حتما ترکیب‌های خوشمزه از غذاهای یونانی و ترکی را امتحان کنید و برای صرف خوراک‌های دریایی در دکه‌های کنار ساحل هم زمان بگذارید.

فصل خوبی را برای سفر به این نقطه انتخاب کرده‌اید، چون به دور از هیاهوی تورهای تابستانی در آٰرامش میهمان آنها می‌شوید و حتی با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توایند با اخذ ویزای قبرس اروپایی ، با یک تیر دو نشان بزنید و مسافر اروپا هو شوید.

لارناکا یکی از زیباترین سواحلی است که همه‌ی اروپایی‌ها حداقل یک‌بار تعطیلات آٰرام خود را در آنجا گذرانده‌اند. به آنجا سفر کنید و به بزرگترین مال‌ها و مراکز خرید سر بزنید و با بهترین قیمت از مشهورترین برندهای اروپایی خرید کنید.

 

تور صربستان؛ سفری ارزان به اروپای جذاب

تمایل به سفری به یادماندنی در اروپا با سفر به صربستان تکمیل می‌شود. کشوری که با فرهنگ و هنری اروپایی و گذشته‌ای کهن، شما را با هزینه‌ای نه چندان زیاد به نقطه‌ای از جهان می‌رساند که معماری‌ها، گذشته‌ی تاریخی و آٍثار هنری آن همیشه زبانزد بوده است.

بلگراد پر است از ساختمان‌هایی با معماری‌های اروپایی، سنگی‌های بلند و مستحکمی که در هر کوچه و خیابان به چشم شما می‌آید. کافه‌ها و رستوران‌های این شهر همیشه بیدار و پر از موسیقی و رقص است. در هر ساعت از شبانه‌روز که از کوچه‌های شهر بگذرید حتما در گوشه‌ای تعدادی موسیقی می‌نوازند و گروهی دیگر در حال پایکوبی هستند.

از غذاها و شیرینی‌های سنتی صربستان غافل نشوید و حتما ساعتی را در کافه‌ها و رستوران‌های اینجا بگذرانید.

شهر گردی ممکن است برای شما این‌بار خیلی جذاب نباشد، اصلا نگران نباشید صربستان بهشت طبیعت‌گران هم هست. تورهای یک‌روزه و یا چند روزه‌ای در صربستان برنامه‌ریزی شده‌اند که توریست‌های و گردشگران را به کوه‌های زیبا و یا جنگل‌ها پردرخت آنجا می‌برد و علاوه بر تماشای زیبایی‌های طبیعی آنجا، امکان اقامت و یا کمپینگ را هم فراهم می‌کند.

تور صربستان گزینه‌ی مناسبی با پاییز است، هوا هنوز معتدل و ملایم است و می‌توانید با کمک امکانات و تجهیزات ویژه‌ی ساحلی از تفریح‌های و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز آبی به خوبی استفاده کنید.

صبر نکنید و همین الان با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرد و با انتخاب بهترین تور صربستان مسافر این کشور شوید.

 

 

منبع : ویرلن