ماشین تخریب آخوندی از کار افتاد

 فرج‌الله رجبی با یادآوری این‌که اقدامات وزیر سابق راه و شهرسازی باعث توقف اصلاحات در سازمان نظام مهندسی ساختمان شد، اظهار کرد:‌ سال 95 با شعار اصلاح نظام مهندسی ساختمان آمدیم و به دنبال ارتقای خدمات به نفع مردم بودیم.

وی ادامه داد: اما به دلیل اقدامات آخوندی 1.5 سال فرصت برای این کار را از دست دادیم، تصریح کرد: برخی دوستان گذشته وزارت راه و شهرسازی فکر می‌کنند در بحث نظام مهندسی دعوای شخصی در میان بوده؛ این در حالی است که اهمیت آدم‌ها در این ماجرا کم و رفتارها و برنامه‌ها مهم است. یک طرف این ماجرا می‌خواست نشان دهد که مظهر اصلاحات و تحولات مثبت است این در حالی بوده که عکس آنرا عمل می‌کرد.

وی تاکید کرد: طی حدود 18 ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان بنا به دلایلی که برای ما روشن شده است برای ساقط شدن به بیراهه رفت. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که ماشین تخریب آخوندی علیه نظام مهندسی از کار افتاد و این بسیار مهم بود، گفت:‌ مجموعه‌ رفتارهای گذشته روند اصلاحات مورد نظر ما در نظام مهندسی را متوقف کرد و این سازمان را درگیر تنش‌هایی کرد که حاصلی برای هیچکس نداشت.

رجبی با انتقاد از برخی که تلاش می‌کردند اختلاف با وزیر سابق راه و شهرسازی را یک اختلاف شخصی معرفی کنند، اظهار کرد: خوشبختانه وزیر کنونی راه و شهرسازی تعامل بسیار سازنده‌ای در راستای اصلاح نظام مهندسی ساختمان دارد.

وی یادآور شد: در سازمان نظام مهندسی به دنبال شفافیت مالی و ارتقای خدمات به نفع مردم هستیم و با جدیت تمام اصلاحات را اجرایی می‌کنیم.