قیمت لوازم خانگی ۱۰ درصد کاهش می یابد

 رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با تولید کنندگان و تشکل های صنفی حوزهلوازم خانگی با اشاره به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید افزود: با برنامه ریزی انجام شده دلال ها حذف می شوند و قیمت فولاد و پتروشیمی و ... هم حتما کاهش می باید­.

وی تاکید کرد:‌ تنها کسانی که دارای پروانه بهره برداری هستند مجاز به خرید مواد اولیه اند و در این زمینه روسای سازمان های صنعت،‌ معدن و تجارتاستان ها نیز مسئولیت دارند.

رحمانی با اشاره به پتاتسیل های موجود در صنعت لوازم خانگی و برنامه ریزی برای توسعه تولیدات این صنعت تصریح کرد: هماهنگی های خوبی انجام شده است و امیدوارم با کاهش قیمت ها شاهد رونق در بازار باشیم.

در این نشست مشترک نمایندگانی از اتحادیه لوازم خانگی واتاق بازرگانی و همچنین تعدادی از فعالان صنعتی نیز حضور داشتند که به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداختند.

فعالان صنعتی ضمن استقبال از نشست مشترک با وزیرصنعت، معدن وتجارت و توجه به مشکلات و چالش های صنعت لوازم خانگی گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان این صنعت ارائه کردند.همچنین شرکت کنندگان بر کاهش قیمت برای افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی تاکید کردند.