حادثه ای دردناک برای مسافران هواپیماها!

بریتانیایی ها احتمالا در صورت عدم توافق بر سر برکسیت با فاجعه ای در حوزه هوایی رو به رو خواهند شد. این روزها شرکت های هوایی متهم هستند که این هشداررا به مسافرانشان نداده اند چرا که پنج میلیون بلیط در آستانه کنسلی قرار دارد.

کمیته حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرده است که صنایع هوایی علاقه ای به ارائه این اطلاعات نشان نداده اطلاعاتی که ناشی از حادثه بیرون آمدن از اتحادیه اروپا است.

اتحادیه اروپا اعلام کرده است که پروازهای به مقصد این اتحادیه به مانند سال گذشته خواهد ماند اما تعداد بلیط های صادر شده رشد زیادی داشته است. هم چنین این نگرانی وجود دارد که بریتانیایی ها حداقل باید 6 ماه از اعتبار پاسپورتشان باقی مانده باشد. نگرانی ها به این خاطر افزایش یافته است که ترزا می نتوانست در برابر پارلمان به توافقی در این زمینه دست پیدا کند.

سردبیر یکی از سایت های مسافرتی می گوید وظیفه شرکت های هواپیمایی این است که به مسافران این هشدار را بدهند که چه اتفاقی قرار است بیافتد. آن ها باید اطلاعات مورد نیاز مسافران برای برنامه ریزی شان را به آن ها بدهند. تنها یک هواپیمایی به مسافران در مورد این مساله هشدار داده اند. مطابق با برآوردها در سال 2019 برای برآورده شدن مطالبات مسافران باید 5 میلیون صندلی مسافری اضافه شود.