کمیته بررسی بودجه شرکت های دولتی تشکیل شد

 غلامرضا تاجگردون در نشست امروز (چهارشنبه 3 بهمن) کمیسیون تلفیق که با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گزارشی از نحوه بررسی بودجه در این کمیسیون ارائه کرد و گفت: بعد از تصویب کلیات لایحه بودجه ، بحث و گفت وگوهای خوبی انجام شد. گزارش هایی از سوی وزارت اقتصاد ارائه شد، اطلاعات دقیقی درباره‌ اوضاع و احوال دولت، بدهی‌ها و مطالبات آن وجود داشت. درباره بودجه شرکت‌های دولتی هم بحث‌هایی مطرح شد و گزارش خوبی ارائه شد.

وی اضافه کرد: ورود کمیسیون تلفیق به موضوع شرکت‌های دولتی بحث جدیدی است که امیدواریم به خوبی پیش برود، از این رو کمیته ای در کمیسیون تشکیل شده تا بر روی بودجه شرکت های دولتی کار کند، این گزارش برای بررسی در صحن کمیسیون ارائه می شود، امسال در بحث بودجه حرف ها و گزارش های شفافی خواهیم داشت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تنظیم بودجه یکی از کارهای سخت است به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد، تلاش می کنیم در هفته آتیگزارش کمیسیون تلفیق درخصوص بودجه به اتمام برسد و به موقع به صحن علنی مجلس تقدیم شود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۸ در پایان افزود: یکی از محدودیت ها و سختی های کار بودجه، ارسال با تاخیر بودجه به مجلس بوده  و محدودیت زمانی کمیسیون برای ارسال بودجه قبل از پایان سال  است.