بنایی: تکمیل پروژه مسکن مهر تا شهریور ماه بعید است

 حمید بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرا و تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: در شرایط کنونی اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی، تولید مسکن به ویژه تولید و تکمیل مسکن مهر است.

وعده وزارت راه برای تکمیل مسکن مهر تا شهریور ماه سال جاری

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق وعده دولت و وزارت راه و شهرسازی تا 6 ماهه نخست سال جاری، پرونده مسکن مهر در کشور بسته خواهد شد. بر اساس گزارش های واصله، حدود 350 تا 400 هزار واحد مسکونی مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و اجرای آن باقی مانده است، بنابراین این مسئله باید در دستور کار قرار گیرد.

مشکلات حقوقی واحدهای باقی مانده مسکن مهر باید تعیین تکلیف شود

بخشی از واحدهای باقی مانده مسکن مهر مربوطه به پروژه های متعلق به تعاونی ها است، این پروژه دچار مشکلات حقوقی کثیری شده اند و این مسائل باید به سرعت تعیین تکلیف شود

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بخشی از واحدهای باقی مانده مسکن مهر مربوطه به پروژه های متعلق به تعاونی ها است، این پروژه دچار مشکلات حقوقی کثیری شده اند و این مسائل باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

بنایی تصریح کرد: در برخی از پروژه های مسکن مهر، مردم و متقاضیان پول خرید مسکن را پرداخت کرده اند، اما تاکنون به نتیجه مطلوبی این مسئله نرسیده است.

ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا پایان کار دولت دوازدهم

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های پیش روی وزارت راه و شهرسازی، ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا پایان کار دولت دوازدهم است که متأسفانه وزارتخانه در اجرای این برنامه نیز از زمانبندی مربوطه عقب افتاده است.

تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری بعید است

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری بعید است، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید تمام تمرکز خود را برای تکمیل مسکن مهر بگذارد و اولویت اصلی باید این مسئله باشد.