انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا نشان‌دهنده آمادگی و اقتدار ایران است

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت) با انتشار نامه‌ای خطاب به ملت ایران تاکید کرد: انهدام گلوبال هاوک، پهپاد چندصد میلیون دلاری آمریکایی که پنجشنبه گذشته برای جاسوسی وارد حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، نشانگر آمادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و عدم تسلیم دربرابر سلطه جویان بود و آنچه این اقتدار را دلچسب تر می کند، واکنش ذلیلانه رییس جمهور آمریکا و پس گرفتن تهدید توخالی و پوچ او به حمله نظامی کمتر از ساعاتی بعد است.

در متن بیانیه آمده است:

« ملت شریف ایران!

امروز، روز به زانو درآمدن استکبار جهانی مقابل فرزندان رشید و برومند شماست. روزی که صدق وعده الهی بر همگان ثابت شد؛ که نتیجه استقامت و ایستادگی با استعانت از پروردگار متعال در برابر دشمن، عقب راندن او و بدست آوردن عزت است و نتیجه ی وادادگی، اجازه پیشروی بیشتر و پذیرش سلطه.

انهدام گلوبال هاوک، پهپاد چندصد میلیون دلاری آمریکایی که پنجشنبه گذشته برای جاسوسی وارد حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، نشانگر آمادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و عدم تسلیم دربرابر سلطه جویان بود و آنچه این اقتدار را دلچسب تر می کند، واکنش ذلیلانه رییس جمهور آمریکا و پس گرفتن تهدید توخالی و پوچ او به حمله نظامی کمتر از ساعاتی بعد است. واکنشی که از سر آشفتگی محض انجام و با عقب نشینی کامل پادشاهی جنایتکار سعودی از طرح حمله به ایران همراه شد تا بیش از پیش، ضعف واقعی آنان را آشکار سازد.2

اما چرا ترامپ تهدید خود را پس گرفت و گفت منظور او حمله نبوده است؟

در منطق نظامی، ارتش هر کشور برای آغاز جنگ با کشور دیگر ابتدا نسبت به هزینه های آن جنگ برآورد میکند و اگر این هزینه ها اندک یا قابل پذیرش درمقابل منفعت بدست آمده باشد، جنگ را آغاز کرده و در غیر این‌صورت، منصرف می‌گردد. خون پاک تهرانی مقدم ها، تلاش شبانه روزی بزرگ مردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در تقویت قوای نظامی و ایجاد بازدارندگی، و مقاومت و استقامت شما بود که هزینه جنگ را برای آمریکایی ها بالا برده و به آنها نشان داد: ایران کشور بی دفاعی نیست که به آن بتازند و این همان جنبه عقلانی و علمی مقاومت است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند.

ملت عزیز ایران!

هزینه هنگفت آمریکا در منطقه که روز به روز هم به آن افزوده میشود، به تصدیق خودشان چیزی جز خسارت محض برایشان نداشته است: نه در سوریه راه به جایی بردند، نه در لبنان و نه در امن ترین کشور حال حاضر منطقه، ایران. تا آنجا که خود نیز مستاصل و درمانده به آن اذعان میکنند ( دونالد ترامپ : من میخواهم از خاورمیانه خارج شوم، ما هیچ وقت نباید در آنجا میبودیم. ما هیچ وقت نباید به خاورمیانه می‌آمدیم و باید از آن خارج شویم.

ملت مقتدر ایران!

رییس جمهور پیشین آمریکا، باراک اوباما، شدیدترین تحریم ها را علیه ایران وضع کرد و مدام از روی میز بودن گزینه نظامی صحبت میکرد4 و رییس جمهور کنونی شان نیز در مقابل دوربین نشست و ایران را «ملت تروریست» خواند. اما حالا چطور؟ حالا از صحبت درباره مساله ایران با خبرگزاری های امریکایی طفره رفته و نهایتا درمقابل پرسش ایشان، چیزی به جز «ایران اشتباه بزرگی کرد اما نمیتوانم از واکنش نظامی صحبت کنم» نمی تواند بگوید. و این نتیجه مقاومت شماست.

ملت صبور و مقاوم ایران!

خدای شن‌های طبس، خدای آسمان هرمزگان و خدای خلیج همیشه فارس، یکی است. خدای احد و واحدی که نه مانند خدایان بی ارزش رومی فقط خدای جنگ یا خدای آتش و امثالهم، که پروردگار همه ذرات عالم است. اوست که با حرکت درآوردن شن ها، نقشه دقیق علمیات پنجه عقاب امریکایی ها را با خاک یکسان می کند و هم ‌اوست که موشک های سپاه را به گلوبال هاوک می زند.

باور داشته باشید که در هر زمینه ای ایمان خود را حفظ کنید و درمسیر حق پایدار بمانید، هرجا رهبر خود را (که به تصدیق موافقین و مخالفین، بی همتا و بی مثال است) یاری کرده و به نصرت او بپردازید، خواهید دید دشمنانی که سخت ترین هجوم ها را می آوردند سلاح خود را به زمین می اندازند. حال آنکه نشان دادن ضعف، موجب سوءبرداشت عده ای ضعیف النفس و غرب زده و تحمیل کنوانسیون ها و قراردادهای الحاقی استعماری با فشار آمریکا خواهد شد که تا تسلیم کامل شما نیز دست بر نخواهند داشت.7 مقاومت، حفظ وحدت حول ریسمان الهی و پیروی راه ولایت، رمز پیروزی حق بر باطل است.

ایمان خود را حفظ کنید که ان شا الله پیروزی و فرج حقیقی نزدیک است.»