اروپا و آمریکا نخستین قربانیان ادامه مقابله با ایران

 سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به تحلیل‌هایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت هر بشکه نفت به 150 دلار در پی عدم توافق اروپا و آمریکا با ایران بر سر مسئله هسته‌ای و دیگر مسائل، گفت: نتیجه عدم پذیرش توافقنامه برجام و عهدشکنی آمریکا افزایش قیمت نفت خواهد بود و طبق پیش‎بینی‌ها قیمت هر بشکه نفت به بیش از 150 دلار می‌رسد و ضرر این اتفاق متوجه آمریکا و هم‌پیمانانش است.

ایران در چند ماه اخیر توانسته میزان قابل‌توجهی نفت بفروشد

اخبار اقتصادی-نتیجه عدم پذیرش توافقنامه برجام و عهدشکنی آمریکا افزایش قیمت نفت خواهد بود و طبق پیش‎بینی‌ها قیمت هر بشکه نفت به بیش از 150 دلار می‌رسد و ضرر این اتفاق متوجه آمریکا و هم‌پیمانانش است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خواسته آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران خیالی باطل بیش نیست چراکه ایران در چند ماه اخیر توانسته میزان قابل‌توجهی نفت بفروشد و همچنان مشتری‌های سنتی و دائمی خود را دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا سال‌ها دم از توافق زدند اما پس از توافق تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشتند، مطرح کرد: از موضع‌گیری‌های اخیر رئیس‌جمهور در مقابل عهدشکنی‌ها قدردانی می‌کنم.

نفت 150دلاری؛ نتیجه آب در آسیاب دشمنان ایران ریختن

موسوی لارگانی بیان کرد: کشورهای حامی آمریکا بدانند نفت 150 دلاری نتیجه ریختن آب در آسیاب دشمنان ایران است و اروپا و آمریکا نخستین قربانیان ادامه مقابله با ایران خواهند بود.

اگر قرار باشد تنگه هرمز برای کشتی‌های ایرانی ناامن باشد برای دیگر کشورها نیز اینگونه خواهد بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به توقیف کشتی ایرانی توسط دولت بریتانیا اضافه کرد: همان‌طور که رئیس‌جمهور گفته است اگر قرار باشد تنگه هرمز برای کشتی‌های ایرانی ناامن شود برای دیگر کشورها نیز اینگونه خواهد بود.