گران‌ترین پنت‌هاوس‌های جهان+ تصاویر

 با افزایش شمار ثروتمندان در سراسر جهان، بازار مسکن‌های لوکس نیز رونقی دوباره گرفته و قیمت این املاک به ویژه در جنوب شرق آسیا افزایش چشمگیری داشته است.

اخبار اقتصادی- در ادامه با گران ترین پنت هاوس های جهان آشنا می‌شوید:

۱- Odeon Penthouse، مونت کارلو، فرانسه

امکانات عجیب این برج نظیر دارا بودن لنگرگاه اختصاصی برای هواپیماهای آبی و کشتی های لوکس تفریحی، آن را به گران ترین پنت هاوس حال حاضر جهان با ارزش ۳۳۵ میلیون دلار تبدیل کرده است. این برج دارای منظره ۳۶۰ درجه از شهر و امکانات آبی کاملا منحصر به فردی است.

۲- One Hyde Park، نیویورک، آمریکا

دومین پنت هاوس گران قیمت حاضر در این فهرست که دارای استخر شخصی به طول ۲۱ متر، منظره ۳۶۰ درجه از شهر نیویورک، سینمای شخصی و نیروی محافظ مخصوص شبانه روزی است. گران‌ترین پنت‌هاوس این مجتمع ۲۲۵ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

۳- Woolworth Tower Residence، نیویورک، آمریکا

دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را به یکی از نمادهای مدرن شهر نیویورک تبدیل کرده است. در طراحی این ساختمان از معماری سبک گوتیک استفاده شده است. پنج پنت هاوس طبقات بالای این برج هر کدام ۱۱۰‌میلیون دلار ارزش دارند.

۴- Wallich residence، سنگاپور

اخیرا یک میلیاردر انگلیسی با خرید یک پنت هاوس به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار در این مجتمعف رکورد خرید گران ترین پنت هاوس در جنوب شرق آسیا را شکست.  این بنا بلندترین برج مسکونی در سنگاپور نیز محسوب می‌شود و دارای یکی از بهترین منظره‌ها از این کلان شهر ثروتمند و توسعه یافته آسیایی است.

۵- Tower one ، دوبی، امارات

این مجتمع در قلب منطقه جمیرا واقع شده است و بهترین پنت هاوس آن ۷۴.۵ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

۶- Opus، هنگ کنگ

یک پنت هاوس واقع در این برج در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۶۶ میلیون دلار به فروش رفت تا رکوردار گران قیمت‌ترین پنت هاوس منطقه جنوب شرق اسیا باشد. هر چند که پس از مدتی این رکورد در سنگاپور شکسته شد.

۷- One Thousand Museum ، میامی، آمریکا

این مجتمع که توسط معمار مشهور، زاها حدید طراحی شده است دارای منظره خیره کننده ای از شهرمیامی است که هر واحد آن به طور متوسط ۴۹ میلیون دلار قیمت خورده است. واحدها دارای پنج اتاق خواب و شش سرویس بهداشتی و حمام هستند.