افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها مساوی با اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی

 بهروز نعمتی با اشاره به اینکه باید هرچه سریع‌تر آیین نامه مصوبه "افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی"، تدوین شود، گفت:با جلوگیری از خام‌فروشی نفت، حرکت به سمت استفاده از فرآورده‌های نفتی و صنایع زیرمجموعه به‌عنوان اهداف مهم کشور با اجرای درست این مصوبه محقق خواهند شد.

اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی؛ مزایای اصلی اجرای طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها با استفاده از سرمایه‌ مردمی

اخبار اقتصادی- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح "افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی"، مزیت‌‌های متعددی دارد که اصلی‌ترین آن اشتغال‌زایی در مناطق مختلف کشور و ارزآوری است، افزود: این طرح همچنین علاوه بر داشتن ارزش‌افزوده برای کشور، محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف -که به شدت به آن نیازمند هستیم- را نیز به‌دنبال دارد.

لازمه تحقق چشم‌انداز افق 1404 تولیدات محصولات جدید صنایع پتروشیمی

عضو هیات رئیسه مجلس لازمه تحقق چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 را دستیابی به تولیدات گسترده، محصولات جدید در عرصه صنایع پتروشیمی و تولید مناسب ناخالص ملی دانست.  

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: دولت به شدت پیگیر اجرای این مصوبه است البته مجلس نیز باید در این مسیر دولت را کمک و همراهی کند.