ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان

غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا اظهار کرد: در آستانه روز حمل ونقل با پیگیری‌های به عمل آمده طبق توافق‌های صورت گرفته میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمائی بخش حمل و نقل و شرکت بیمه گر قرار شد سایت ثبت نام از تاریخ پانزدهم آذر ۹۸ لغایت پانزدهم دی ماه ۹۸ جهت ثبت نام رانندگان جدیدالورود و همسرانشان همزمان با فرزندان باز شود.

اخبار اقتصادی- وی افزود: با توافق صنوف و شرکت بیمه گر مقرر شد رانندگان دارای فرزندان با معلولیت‌های جسمی و ذهنی از شمول محدودیت دو فرزند دارای سن کمتر از ۱۸ سال خارج و ثبت نام شوند. رانندگان جامانده مشمول این طرح می‌توانند از تاریخ پانزدهم آذر ۹۸ به مدت یک ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

دغاغله با بیان این که هر دوماه یکبار به مدت یک هفته سایت ثبت نام باز و امکان ثبت نام افراد جدید با هماهنگی فراهم می‌شود، افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسر و فرزندان آن‌ها و شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه است.

مدیر کل دفتر حمل ونقل کالا اظهار داشت: با توجه به گزارش دریافتی از سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکنون بیش از ۳۸۳هزار نفر از رانندگان به همراه حدود۴۲۰ هزار نفر افراد تحت تکفلشان تحت پوشش بیمه تکمیلی رانندگان قرار گرفته اند.

دغاغله خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام شرکت بیمه گر در حال حاضر بیش از ۳۸۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، خدمات درمانی به رانندگان عزیز ارائه می‌دهند که مشخصات آن‌ها به آگاهی صنوف رانندگان و کامیونداران کشور و ادارات کل استانی جهت اطلاع رسانی به رانندگان رسیده است. ضمن این که رانندگان گرامی جهت اطلاع از مشخصات مراکز طرف قرارداد می‌توانند راساً به سایت شرکت بیمه گر به نشانی www.atyehsazan.ir مراجعه کنند.