هجوم کرونا یا هجوم تخفیفات خودروهای لوکس

شیوع ویروس کرونا به شدت بازارهای خودروی جهان را تحت تاثیر قرار داده است. به طوری که  شاهد تخفیف‌های ویژه از سوی برند‌های خاصی نظیر مازراتی و بنتلی هستیم. اگر شما خواهان یکی از این خودروها باشید قطعاً راهی برای پرداخت مبالغ سنگین درخواستی آنها پیدا خواهد کرد.

supercar-corona1.jpg

اخبار اقتصادی- دنیا به سرعت در حال تغییر بوده و عامل آن نیز همه‌گیری گسترده ویروس کرونا در جهان است؛ و برای نخستین بار ما تخفیف‌های فوق‌العاده‌ ای را نه تنها از سوی برندهای رده میانی بلکه از طرف برندهای فوق لوکس و خاص نیز می‌بینیم. به این ترتیب خرید یک جگوار، لندروور، پورشه و حتی لامبورگینی اوراکان اوو آسان‌تر از هر زمان دیگری شده است.

supercar-corona3.jpg

برای مثال جگوار لندروور را در نظر بگیرید که پیشنهاد اقساط ۷۲ ماهه بدون بهره و همچنین تعویق پرداخت اولیه به مدت ۹۰ روز را اعلام کرده است. این پیشنهاد برای تمامی محصولات از جمله جگوار XE، لندروور رنجروور و حتی اف تایپ ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

همین وضعیت درباره مزراتی هم صدق کرده و حتی این خودروساز شرایط اقساط بدون بهره تا ۸۴ ماه را اعلام نموده است. این امر شامل داج هم می‌شود.

supercar-corona4.jpg

گروه فولکس‌واگن نیز بیکار ننشسته و پورشه، بنتلی و لامبورگینی نیز تعویق پرداخت ۹۰ روزه برای نخستین قسط خودروی خود را اعلام کرده‌اند؛ اما اگر لامبورگینی اوراکان اوو را دوست ندارید و یا اینکه می‌خواهید یک سوپرکار یا خودروی لوکس را به‌صورت لیزینگی انتخاب کنید می‌توانید سری به وب‌سایت استون مارتین بزنید. خودروی ونتیج بدون پیش‌پرداخت و با تخفیف‌های بیش از ۱۰ هزار دلاری در دسترس بوده و شما می‌توانید سوار یک ونتیج با اقساط ۱۶۹۹ دلاری در مدت ۳۶ ماه شوید.

supercar-corona2.jpg

با این تفاسیر به نظر می‌رسد الان بهترین زمان ممکن برای خرید یا لیزینگ کردن یک سوپر اسپورت یا خودروی لوکس است.