دلیل پیوستن به سامانه ثبت اصناف و صنایع چیست؟

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از در دسترس بودن کلیه راهنماهای گام دوم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

اخبار اقتصادی- حمید انصاری افزود: این راهنماها در شش گروه و ۸۲ عنوان توسط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تهیه و تنظیم شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در ادامه گفت: این گروه‌ها شامل بیمارستان و مراکز خدمات بهداشتی و درمانی - مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی - صنایع و کارگاه ها - اماکن عمومی و مراکز جمعی - حمل و نقل - امور اداری و خدمات عمومی می‌شوند.

وی افزود: این راهنماها در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت به نشانی  http://markazsalamat.behdasht.gov.ir   قابل دسترس است.

انصاری در ادامه گفت: در پایگاه فوق علاوه بر در اختیار گذاشتن کلیه راهنماها، هرگونه سوال در مورد این راهنماها توسط کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به‌صورت اینترنتی پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی ضمن اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در سامانه ثبت صنایع و اصناف تا پنجم اردیبهشت اظهارکرد: تمام واحدهای صنفی و صنعتی می‌بایست تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۵ اردیبهشت) در سامانه ثبت اصناف و صنایع  به نشانی  salamat.gov.ir ثبت نام و کد QR دریافت کنند.