اعلام برنامه های مهم هفته کارگر

 همه ساله پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه در کشور بعنوان هفته کارگر شناخته می شود. امسال اولین روز هفته کارگر از روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پنجشنبه یازدهم که روز جهانی کارگر است،ادامه پیدا می کند.

مهمترین برنامه‌های هفته کارگر در سال جاری 

اخبار اقتصادی- برگزاری چهاردهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار ، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره)   و نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی با موضوع دستمزد سال ۱۳۹۹ و واگذاری سهام شستا خواهد بود.

برگزاری میزگردهای مختلف با موضوع بررسی مزد و معیشت، گفت‌وگوی شوراها و تشکلها، برگزاری نشست روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، بازدید از واحدهای تولیدی و دانش بنیان، اهدای ماسک به جای گل به کارگاههای کوچک و ابلاغ پیام مشترک وزیر کار و وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت روز جهانی کارگر از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، در نامگذاری عناوین روزهای هفته کارگر در سال جهش تولید؛ جمعه اولین روز هفته کارگر با عنوان کارگران، عبادت و معنویت، میثاق با آرمانهای امام و رهبری، شنبه کارگران، جهش تولید، گام دوم انقلاب، یکشنبه کارگران، مهارت و صنایع خلاق، دوشنبه کارگران، امنیت شغلی، سلامت و نشاط اجتماعی، سه شنبه کارگران، تشکلها و گفتگوی اجتماعی، چهارشنبه کارگران، تامین اجتماعی و آینده کار و پنجشنبه آخرین روز هفته کارگر یازدهم اردیبهشت ماه با عنوان روز کارگر نامگذاری شده است.