آغاز فروش اینترنتی آش و حلیم

حسین محمدی رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و غذاپزی های سنتی با بیان اینکه امسال تغییر قیمتی در خصوص حلیم و آش نخواهیم داشت، گفت: امسال قیمت حلیم و آش را بنا گذاشتیم تا گران نشود و مانند گذشته در اختیار عموم قرار گیرد. با توجه به وضعیت مناسب مواد اولیه در بازار، نرخ فروش آش و حلیم در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.

اخبار اقتصادی- محمدی با تاکید بر اینکه باید از واحدهای مجاز حلیم و آش را خرید، گفت: به دلیل شیوع کرونا رعایت موارد بهداشتی از الزامات است و مردم حتما باید از واحدهای مجاز حلیم و آش را بخرند. خوشبختانه شرایط مواد اولیه در بازار مناسب است و از نظر تهیه مواد اولیه برای تولید این محصولات مشکلی وجود ندارد.

 

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و غذاپزی های سنتی با اشاره به وضعیت فروش آش و حلیم در این ماه، گفت: به دلیل اینکه حلیم و آش در حرارت بالایی پخته می شوند مشکلی از نظر کرونا وجود ندارد و مردم می توانند خود ظروف ببرنند و محصول را دریافت کنند. اما به دلیل اینکه حلیم و آش را در ظروف گیاهی توزیع می کنند مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.

او با بیان اینکه با واحدهای متخلف برخورد خواهیم کرد، گفت: از نظر بهداشتی نیز واحد‌های صنفی تحت نظارت دقیق اتحادیه هستند. امسال به دلیل شیوع کرونا، نرم افزاری برای فروش اینترنتی حلیم و آش طراحی کرده ایم که مردم می توانند از طریق این نرم افزار کالا را دریافت کنند. زیرساخت فروش اینترنتی این غذا‌ها در ایام رمضان فراهم است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه واحد‌های صنفی در سطح تهران با ظروف و بسته‌بندی‌های گیاهی و در راه این اقلام را برای مصرف‌کنندگان ارسال می‌کنند، گفت: مردم می‌توانند پس از تهیه غذا، آن را مجدد گرم و با اطمینان خاطر از سلامتی غذا آن را مصرف کنند.

محمدی با بیان اینکه سال‌های گذشته تجربه زیادی در حوزه فروش اینترنتی نداشتیم، تشریح کرد:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، فروش اینترنتی آغاز و با افزایش قابل توجه استقبال همراه خواهد بود. ما جزو مشاغلی بودیم که حتی در ایام قرنطینه، وزارت بهداشت و بهداشت جهانی اجازه ارسال غذای بیرون‌بر را داده‌اند و رستوران‌ها غذا‌های بسته‌بندی شده عرضه می‌کنند.