بازگشایی نمایشگاه بین المللی بعد از ماه رمضان

بهمن حسین زاده معاون وزیر صمت و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی درباره فعال سازی نمایشگاه‌ها گفت: با برنامه‌های جامع و اقدامات موثری که در سطوح مختلف برای مقابله و ‌پیشگیری‌ از ویروس کرونا انجام شده، ظرفیت‌های جدید تجاری، صادراتی و نمایشگاهی به وجود خواهد آمد.

اخبار اقتصادیاو با اشاره به فعالیت‌های رو‌به رشد و رونق روز افزون واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال "جهش تولید" گفت: با برنامه ریزی‌های هدفمند و رو به جلو شاهد رونق کسب و کار‌ها، دانش بنیان‌ها و فعالان نمایشگاهی خواهیم بود. اولین نمایشگاه ملی و تخصصی جهش تولید با مشارکت تمامی تولیدکنندگان صنعتی، آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها برای مهار کرونا پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

حسین زاده ادامه داد: این نخستین اقدامی که در راستای حمایت از ساخت داخل در سال " جهش تولید " است و بر همین اساس هیچ رویداد نمایشگاهی از تقویم نمایشگاهی سال ۹۹ حذف نخواهد شد. با تلاش‌ها و اقدامات بعمل آمده تهدید‌های کرونا به فرصت‌های جدید تبدیل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با اشاره به حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: الویت ما حمایت از آسیب دیدگان نمایشگاهی ناشی از شیوع کرونا است و پیگیری‌ها لازم برای تحقق این موضوع انجام شده است.