بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا با دو پرواز ویژه

به دنبال گسترش ویروس کرونا و درخواست هموطنان خارج از کشور به خصوص دانشجویان جهت بازگشت به کشور و درخواست سفارت ایران در ایتالیا ، مجوز انجام دو پرواز ویژه توسط "هما" در تاریخ‌های چهارشنبه ۱۰ و شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ به میلان صادر شد.

اخبار اقتصادی- اولین پرواز "هما" در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ (۲۹ آوریل) به وقت محلی، دانشجویان و هموطنان را از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال خواهد داد.

همچنین روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ (۲ می)، دانشجویان و هموطنان ایرانی با یک پرواز "هما" در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال خواهند یافت. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر "هما" در تهران، میلان و رم نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

انجام اولین پرواز باری صادراتی ترمینال بار هوایی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی 

در ساعت ١٣ و ٢٠ دقیقه روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌، نخستین پرواز باری صادراتی از کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان به مقصد کویت توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شد.

این پرواز با شماره ۴٧٠١ توسط هواپیمای بوئینگ ٧۴٧ باری متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شد.

گفتنی است، ۴٢ تن بار در این هواپیما بارگیری شد و قبل از بارگیری، بار به صورت کامل و با رعایت نکات بهداشتی ضدعفونی و بسته‌بندی شد.

 توزیع بسته‌های میان‌وعده خوراکی در بین قهرمانان مبارزه با کرونا توسط هما

 مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی "هما" برای همراهی و قدردانی از خدمات پرستاران و پزشکان خط مقدم مقابله با کرونا با حضور در بیمارستان شهدای یافت آباد منطقه ۱۸ تهران، بسته‌های خوراکی میان‌وعده اهدایی پرسنل هما را در بین کادر درمان و بیماران بستری این بیمارستان توزیع کردند.

گفتنی است، بیمارستان شهدای یافت آباد تهران به عنوان یکی از مراکز درمانی در زمینه درمان بیماران کرونایی بوده است که بیشترین سطح درگیری با مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.