استفاده از پوشش‌های حرارتی محققان کشور در صنایع

رضا سلطانی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان ، با بیان اینکه این شرکت با مرکز تکنولوژی پوشش‌های پیشرفته در کانادا و شرکت جی تی وی در آلمان در زمینه تحقیقات و کاربرد پوشش‌های حرارتی برای مشتریان خود همکاری نزدیک دارد، گفت: این شرکت با دانش فنی و تجارب خود در کنار پشتیبانی فنی شرکت جی تی وی و تجهیزات مدرن و متعدد مرکز تکنولوژی‌های پوشش‌های پیشرفته، قادر به پاسخگویی به نیاز پوشش‌های حرارتی صنایع کشور است.

اخبار اقتصادیسلطانی‌ هدف این شرکت را ارائه خدمات مناسب به صنایع در زمینه‌های خوردگی در دمای بالا، سایش در شرایط سخت و همچنین پوشش‌های سرامیکی برای حفاظت در دماهای بسیار بالا و یا عایق‌سازی الکتریکی قطعات توسط این پوشش‌های سرامیکی ذکر کرد و یادآور شد: بر این اساس یکی از قراردادهای ما با فولاد مبارکه اصفهان در زمینه پوشش‌دهی و تعمیر قالب‌های مسی تولید "اسلب" فولاد به روش ریخته‌گری است.

وی ادامه داد: این کار اجازه استفاده مجدد از هر قالب را به تعداد ۳ بار افزایش می‌دهد که هزینه خرید قالب نو از خارج کشور را کاهش خواهد داد. هزینه خرید هر یک از این قالب‌ها چندین هزار یورو است و شرکت ما در سال حدود ۱۰۰ دست از این قالب‌ها را پوشش‌دهی کرده است.