کدام سهامداران عدالت به بانک مراجعه کنند؟
به نقل از سازمان خصوصی سازی،  به منظور جلوگیری از مراجعه بی ثمر سهامداران عدالت به بانک‌ها و همچنین توجه به نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های مبارزه به ویروس کرونا، نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

اخبار اقتصادی - در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی خطاب به سهامداران عدالت آمده است:

از فردا، سه شنبه ۶ خردادماه ۱۳۹۹، بانک‌ها بر اساس اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی پیش از این برایشان ارسال کرده، اقدام به پذیرش درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از سوی هموطنان سهام دار خواهند کرد.

اطلاعات ارسال شده برای بانک‌ها مربوط به پایان (۳۱) اردیبهشت ماه امسال است و بانک‌ها هنوز اطلاعات پس از این تاریخ را ندارند.

 

اگر بعد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه نموده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت یا تغییر داده‌اید، و یا روش آزاد سازی خود را انتخاب و یا تغییر داده‌اید، در این نوبت، بانک‌ها اطلاعات شما را نداشته و درخواست فروش شما انجام نخواهد شد. از مراجعه به بانک پرهیز کنید و صبر کنید تا اطلاعات نهایی برای بانک‌ها ارسال شود.

پس از پایان مهلت انتخاب روش آزاد سازی از طریق سامانه الکترونیکی سهام عدالت (۸ خرداد ۱۳۹۹)، سازمان خصوصی سازی بسته اطلاعات نهایی و تکمیلی را مجدداً برای بانک‌ها ارسال خواهد نمود. بنابر این می‌توانید پس از حدود یک‌هفته کاری از تاریخ فوق (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه کنند.

اگر شماره شبای شما در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اید تا شماره شبای بانکی شما تأیید نشده یا در حال بررسی باشد، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهید بود. از مراجعه بی ثمر به بانک پرهیز کنید.