تولید شارژ هوشمندی که گوشی را ضد عفونی می‌کند

شیوع ویروس کونا باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است و پزشکان دائما افراد را به ضد عفونی کردن دست و وسایل پر کاربرد خود ملزم می‌کنند. یکی از وسایلی که به صورت مداوم در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد گوشی‌های همراه کاربران است؛ اما نحوه ضد عفونی کردن درست این دستگاه‌ها بسیار حائز اهمیت بوده چرا در صورت ضد عفونی کردن غیر اصولی گوشی‌ها، ممکن است به نمایشگر آن‌ها آسیب وارد شود و در صورت نفوذ مایع ضد عفونی کننده به داخل گوشی احتمال سوختن قطعات درونی گوشی نیز وجود دارد.

اخبار اقتصادی- در حال حاضر بسیاری از کارشناسان گوشی‌های هوشمند اعلام کرده‌اند که بهترین روش برای ضد عفونی کردن گوشی‌ها استفاده از دستمال‌های مرطوب آغشته به الکل است و هرگز نباید الکل را به صورت مستقیم روی گوشی اسپری کرد. اما به تازگی دستگاهی با نام SaniCharge Phone UV Sanitizer برای ضد عفونی کردن گوشی‌های هوشمند تولید شده است که از اشعه UV-C استفاده می‌کند و همزمان قابلیت شارژ کردن گوشی را نیز دارد.

شارژ هوشمندی که گوشی را ضد عفونی می‌کند

این دستگاه می‌تواند بدون استفاده از گرما و یا مواد شیمیایی اجسام را ضد عفونی کند، همچنین شرکت سازنده آن اعلام کرده است که کاربران می‌توانند از این دستگاه برای ضد عفونی کردن اجسام کوچک مانند جواهرات و کلیدها نیز از این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر این دستگاه SaniCharge Phone UV Sanitizer می‌تواند اجسام و محیط اطراف خود را خوشبو کند و برای این کار کافی است کاربر چند قطره از عطر دلخواه خود را روی آن بریزد.

دستگاه مذکور متناسب با ابعاد گوشی‌های روز بازار یعنی iPhone 11 Pro، 8 Plus، Google Pixel 2 XL و Note 9 طراحی شده است، اما کاربران می‌توانند سایر اجسامی که با این ابعاد یا کوچکتر از این ابعاد طراحی شده‌اند را نیز در دستگاه قرار داده و با اشعه UV-C آن‌ها را ضد عفونی کنند.