زمان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا مشخص شد

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو ، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهاد‌ها بسته خواهد شد.

اخبار اقتصادی- او با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آن‌ها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: 

محرومیت دو ساله از ثبت نام خودرو برای برندگانی که طی 2روز نتوانند وجه خودرو را پرداخت کنند!


مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهاد‌های نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا بیان کرد: اسامی منتخبان این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهاد‌های نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

او گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

 

گفتنی است، پیشتر ایران‌خودرو دیگر خودروساز کشورمان زمان قرعه‌کشی محصولات خود را شنبه هفته آینده اعلام کرده بود.