ادامه افزایش قیمت طلا و سکه

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز بازار طلا و سکه نوسانات زیادی داشت چرا که قیمت اونس جهانی تغییر کرد.

اخبار اقتصادی- این مقام مسئول بیان کرد: نرخ اونس جهانی طلا امروز صبح ۹ تا ۱۰ دلار افزایش داشت، اما ۲ تا ۳ ساعت بعد از این افزایش، کاهش یافت و مجدد نیز تا هزار و ۷۴۸ دلار رسید که این تغییرات در قیمت طلا و سکه تاثیر گذاشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: بازار ارز هم نوسانات افزایشی داشت. متاسفانه این روز‌ها قیمت طلا و سکه نوسانات زیادی داشته است، اما داد و ستد‌ها زیاد نیست و بازاریان کاسبی ندارند. امیدواریم این وضع سر و سامان بگیرد.

محمدولی با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: اونس جهانی امروز هزار و ۷۴۷ دلار معامله شد که نسبت به دیروز ۷ دلار کاهش داشته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز به ۸۲۰ هزار تومان رسید که دیروز ۸۰۹ هزار تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: طلای ۱۷ عیار آب شده ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان که دیروز ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه طرح جدید امروز ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود که دیروز ۸ میلیون و ۱۱۵ میلیون تومان معامله شد و نرخ سکه امروز ۲۳۵ هزار تومان افزایش یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: قیمت سکه طرح قدیم امروز به ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید که دیروز ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه امروز ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت.

محمدولی بیان کرد: قیمت ربع سکه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.