تعطیلی 400 شعبه «کامرزبانک» آلمان

هیئت نظارت «کامرزبانک» آلمان قرار است در مورد عدم نیاز 7 هزار نفر دیگر را مورد بحث و گفتگو قرار دهد؛ این تعداد بعلاوه 4 هزار فرصت شغلی است که پاییز گذشته اعلام شد تا سال 2023 کاهش خواهند یافت.

اخبار اقتصادی- یک روزنامه آلمانی به نقل از منابع صنعتی نوشت دومین بانک بزرگ آلمان از سوی سهامداران در مورد استراتژی و مدیریتش تحت فشار قرار دارد و اکنون در حال بررسی تعطیلی 400 شعبه از هر از شعبه این بانک است. این تعداد دو برابر رقمی است که قبلا اعلام شده بود.

مقامات کامرزبانک از اظهارنظر در این رابطه خودداری کردند.

این روزنامه به نقل از یک سخنگوی کامرزبانک نوشت هیئت نظارت در مورد هرگونه بازبینی مجدد راهبردش که پیش از این گزارش شده بود در ماه آگوست اعلام خواهد شد، تصمیم نگرفته است.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ به صورت جداگانه نوشت نشست چهارشنبه هیئت نظارت برگزار نخواهد شد زیرا نمایندگان کارگران خواهان دسترسی بهتر به مستندات شده‌اند.

سه روز پیش یک روزنامه آلمانی نوشته بود کامرزبانک آلمان احتمالا در هفته آینده، در یک نشست فوق‌العاده، تعطیلی شعبه‌ها و فرصت‌های شغلی بیشتر را تصویب خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، احتمالا 2300 کارمند اخراج و 200 شعبه تعطیل خواهند شد که در خبر امروز این ارقام افزایش چشمگیر داشته است.

کامرزبانک، دومین بانک بزرگ در کشور آلمان پس از دویچه بانک است.