دقایقی ببه یاد ماندنی با جنسیس رویایی

 جنسیس G۹۰ پرچم‌دار با یک سری تغییرات به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ وارد بازار کره جنوبی شده است.

اخبار اقتصادی- مهم‌ترین تغییر این خودرو معرفی نسخه سفارشی (استارداست) در کره جنوبی است. این خودرو تنها به تعداد ۵۰ دستگاه عرضه خواهد شد و دارای بدنه‌ای دو رنگ با عناصر کربنی ویژه روی نیمه‌ی بالایی خودرو است .
فرایند رنگ‌آمیزی بدنه اکثراً توسط دستان هنرمند کارکنان جنسیس انجام شده و دلیل تولید محدود بودن G۹۰ استارداست نیز همین موضوع است.
داخل کابین می‌توان شاهد وجود صندلی‌های چرمی سفارشی با طرح دو رنگ، تریم چوب ویژه و پوشش سقف مشکی بود. بدون هرگونه تعجبی این خودروی سفارشی بر پایه نسخه پرچم‌دار G۹۰، ۵.۰ پرستیژ ۸ سیلندر شکل گرفته است.

سانگ یوپ لی مدیر طراحی جنسیس می‌گوید:
G۹۰ استارداست نشان دهنده‌ی حد نهایی ظرافت است. در لحظه‌ای که شما روی فرش قرمز قدم می‌گذارید هیچ کمبودی را انتظار ندارید.
علاوه بر معرفی مدل سفارشی استارداست، جنسیس G۹۰ بازار کره جنوبی از برخی تجهیزات استاندارد برخوردار شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق تطبیقی، چراغ‌های جلوی هوشمند، دستیار پیشگیری از برخورد در پارک و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید اشاره کرد.

نمایی جذاب جنسیس G۹۰ +فیلم


جنسیس می‌گوید سیستم تعلیق تطبیقی این خودرو لرزش‌ها را به حداقل رسانده و کیفیت سواری و فرمان پذیری G۹۰ را بهبود می‌بخشد. سیستم پیشگیری از برخورد در پارک نیز از برخورد خودرو با عابران پیاده یا موانع تشخیص داده شده در زمان حرکت دنده‌عقب جلوگیری کرده و اگر ضروری باشد به‌صورت خودکار ترمز می‌گیرد.

نمایی جذاب جنسیس G۹۰ +فیلم

جنسیس G۹۰، ۲۰۲۱ با قیمت پایه معادل ۶۵۶۲۰ دلار در کشور کره جنوبی عرضه می‌شود. قیمت مدل لیموزین این خودرو نیز معادل ۱۱۰۹۰۰ دلار است.