میوه های نوبرانه ارزان شد+لیست قیمت میوه ها

اسدالله کارگر درباره آخرین وضعیت قیمت میوه‌های تابستانه گفت: هفته گذشته پیش بینی کرده بودیم که قیمت میوه‌های تابستانه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد که این مساله در حال تحقق است.

اخبار اقتصادی- وی با اشاره به اینکه قیمت گیلاس صورتی و مشکی به ترتیب حدود ۴ و ۳ هزار تومان کاهش داشته است، افزود: قیمت هر کیلوگرم گیلاس صورتی هم اکنون بین ۵ تا ۱۲ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار است همچنین قیمت هر کیلو گرم گیلاس مشکی ۷ تا ۱۲ هزار تومان است همچنین قیمت گیلاس تکدانه بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است.

کارگر همچنین از کاهش قیمت حدود ۳ هزار تومانی هلو خبر داد و گفت: قیمت هلوی پیش رس بین ۴ تا ۷ هزار تومان و هلوی هسته جدا بین ۷ تا ۱۲ هزار تومان است.

وی قیمت موز را بین ۸ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم زرد آلوی بادامی ۵ تا ۱۲ هزار تومان، زرد آلو قیسی ۴ تا ۸ هزار تومان، زرد آلوی شیراز بین ۱۵ تا ۲۸ هزار تومان و زرد آلوی کاشان ۴ تا ۸ هزار تومان است.

به گفته کارگر جزئیات قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار به شرح ذیل است که این محصولات با احتساب ۳۵ درصد هزینه حمل و سود خرده فروشی در میوه فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.