توقف تولید پرفروش ترین خودرو خانوادگی+عکس

دوج کاران کاروان یکی از خودروهای بزرگ است که به نوعی مینی بوس به شمار می رود. این خودرو علی رغم اینکه پرفروش‌ترین مینی بوس آمریکا در سال ۲۰۱۹ بود، چند ماه پیش، تولید آن پایان یافت. با تولید این خودرو هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار بودند. 

اخبار اقتصادی- دوج کاروان (Dodge Caravan) نام یک اتومبیل آمریکایی ساخت کمپانی داج است و خودرویی خانوادگیست که از سال ۱۹۸۴ تا کنون تولید شده‌ است. با این حال، به نظر می‌رسد طبق گزارش خودروسازی نیوز کانادا، پلاک نام بزرگ کاروان به زودی روی خودرو دیگری مشاهده خواهد شد. مینی بوس طولانی و سودمند Dodge با یک نام نماد در حال حذف است.

Dodge Grand Caravan Sport خودرویی عالی برای سفر به شمار می رود. با این حال، در مورد فرماندهی خودرو‌های تولید شده در سال برای این وسیله نقلیه ، برخی از مشکلات هم وجود دارد.

این یک ماشین خانوادگی مقرون به صرفه است. از نظر ایمنی مناسب و عالی برای خانواده‌های شلوغی که در حال کار هستند و به انبار نیاز دارند.

 کرایسلر


بیشتر بخوانید: معرفی برترین آفرود ۲۰۲۱+عکس


کاروان بزرگ دوج گراند ۲۰۲۰ قدیمی‌ترین مینی بوس برای فروش امروز است. برای سال ۲۰۲۰، Grand Caravan صندلی‌های تاشو استاندارد، اثاثه یا لوازم داخلی بهتر و صندلی درایور قدرت را در مدل SE Plus دریافت می‌کند.

گراند کاروان عرض و ارتفاع کاروان را به اشتراک گذاشته است،  بدنه و چرخ‌های آن به ترتیب ۲۰۰.۶ و ۱۱۹.۳ اینچ طولال دارند. وزن بزرگ کاروان ۳، ۹۹۱ پوند وزن داشت، در حالی که کاروان ۳، ۸۶۲ پوند وزن داشت.

کاروان بزرگ دوج گرند ۲۰۲۱ اتفاق نخواهد افتاد، اما نکته خوبی که باید بدانید این است که مدل ۲۰۲۰ به فروش می‌رسد و می‌توانید یکی از این موارد را با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید. طراحی پایه این مینی بوس برای ۱۲ سال کامل تغییر نکرده است.

 کرایسلر

مشخصات فنی این خودرو: 

حجم موتور (سی‌‎سی) = ۳۶۰۰
گیربکس = اتوماتیک
تعداد دنده = ۶
تعداد سیلندر = ۶
قدرت موتور (اسب بخار)=  ۲۸۳
مصرف سوخت شهر (لیتر)=  ۱۶
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر) = ۱۱
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر) = ۱۳.۵
نوع سوخت = ترکیبی