قطعی برق در ادارات تهران ادامه دارد

تورج سروش سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  گفت: با افزایش دمای هوا و به دنبال آن رشد فزاینده مصرف برق و ضرورت مدیریت بار شبکه به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، ظهر روز گذشته دوشنبه (۳۰ تیرماه) همزمان با آغاز ساعت اوج مصرف میان روز، برق تعدادی از ادارات و نهاد‌های عمومی پرمصرف شهر تهران توسط نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطع شد.

اخبار اقتصادیسخنگوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  اضافه کرد: تامین آسایش و آرامش مشترکان، مهم‌ترین دغدغه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است و در این مسیر با جدیت و قاطعیت از به کارگیری هرگونه راهکار قانونی و اختیارات داده شده به منظور الزام دستگاه‌های اجرایی تهران برای مدیریت مصرف برق ، خودداری نخواهیم کرد.

سروش بیان کرد: با آغاز این طرح، امروز هم با توجه به چندین نوبت بازدید انجام شده، بررسی منحنی بار مصرف به کمک کنتور‌های هوشمند، اطمینان از عدم همکاری در مدیریت بار علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده و تسلیم اخطار قطع برق در روز گذشته، برق تعدادی از ادارات تهران شامل نهاد‌های دولتی و غیردولتی، قطع شد و این روند در روز‌های آتی نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: ساعات اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر است که توصیه می‌شود در این اوج ساعت، مصرف خود را کاهش دهند چرا که عدم همکاری موجب قطع برق ادارات پر مصرف می‌شود.

گفتنی است؛ روز گذشته اداره گاز تهران واقع در خیابان کریمخان و یکی از شعبه های بانک ملت تهران قطع شد.