معرفی و بررسی ویژگی های هوندا موتور CB۱۳۰۰

هوندا CB۱۳۰۰ قدرتمندترین موتورسیکلت از سری CB هونداست که نخستین بار در سال ۱۹۹۸ معرفی و عرضه شد و در حال حاضر هم بر روی خط تولید کمپانی ژاپنی قرار دارد. این موتورسیکلت در طی چندین سال و در تعداد نسبتا قابل توجهی وارد بازار کشورمان شد و اکنون هم یکی از موتورسیکلت‌های محبوب به شمار می‌رود.

قیمت انواع موتورسیکلت در ۴ مرداد

اخبار اقتصادی- هوندا CB۱۳۰۰ در کلاس موتورسیکلت ‌های مسابقه‌ای قرار نمی‌گیرد و برای حرکت در مسیر‌های شهری و نیز انجام حرکت نمایشی از آن استفاده می‌شود. یکی از نکات مهم در مورد آن، وزن بالایی است که به حدود ۲۴۹ کیلوگرم می‌رسد و نشان می‌دهد که به دلیل وزن بالا و قدرت زیاد، نیاز به مهارت خوبی برای استفاده از آن دارید.

طراحی هوندا CB۱۳۰۰ کاملا آشناست و بر اساس زبان طراحی به کار رفته در سایر موتورسیکلت‌های سری CB صورت گرفته است. لاستیک‌های بزرگ از ویژگی‌های مهم آن است و در برخی از مدل‌ها هم به دو خروجی اگزوز در دو طرف مجهز شده. در مجموع طراحی آن تلفیقی از سنت و مدرنیته است و یکی از بهترین‌ها در کلاس خود به شمار می‌رود.

قیمت انواع موتورسیکلت در ۴ مرداد

همان طور که از نام هوندا CB۱۳۰۰ پیداست، حجم موتور به کار رفته در آن، معادل ۱۲۸۴ سی سی است که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. قدرت این موتور به ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۱۷ نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال این قدرت هم جعبه دنده ۵ سرعته دستی در نظر گرفته شده است. به این ترتیب هوندا CB۱۳۰۰ یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت‌های موجود در بازار کشورمان است و در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

در مجموع هوندا CB۱۳۰۰ گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های قدرتمند است.