تحویل خودروهای فروش فوق العاده سایپا در حال انجام است

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، تحویل مشتریان خواهد شد.

اخبار اقتصادی- باقری بیان کرد: در این طرح فروش، ۱۰ هزار دستگاه انواع محصولات سایپا با موعد تحویل ۹۰ روز پس از تکمیل پرونده عرضه شد که تحویل خودرو‌های مشتریان آغاز شده و قبل پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

باقری ادامه داد: مشکلات ناشی از تحریم‌ها و در ادامه شیوع ویروس کرونا با تلاش تیم مدیریتی سایپا برطرف شده و براساس روند رو به رشد تولید، این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهیم که خودرو‌های ثبت نامی خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: آغاز مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو


وی افزود: تعهدات معوق با روند قابل قبولی در سایپا رو به کاهش است؛ به شکلی که در ۱۸ محصول تا پایان شهریورماه صفر خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: وقتی که مشتریان اطمینان داشته باشند، خودرو‌های خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد، قطعا این موضوع تاثیر زیادی در عدم مراجعه به بازار آزاد و واسطه‌ها خواهد داشت و از این طریق آرامش به بازار خودرو باز خواهد گشت.