پرداخت وام 50 میلیونی به بازنشستگان کشوری + جزئیات

سقف وام خرید لوازم خانگی تا ۵۰ میلیون تومان است و پرداخت آن به بازنشستگان کشوری به زودی در دستور کار قرار می گیرد.

اخبار اقتصادی-  پرداخت وام 50 میلیونی به بازنشستگان کشوری در دستور کار قرار گرفت. درباره جزئیات پرداخت این وام به بازنشستگان کشوری توسط صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه خبر برایتان توضیح داده ایم. وام خرید کالای 50 میلیونی در شرایطی به بازنشستگان تعلق می گیرد که افزایش بی رویه قیمت ها در بازار لوازم خانگی خرید این وسایل را برای عموم مردم غیرممکن کرده است.

به گزارش افکارنیوز، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان کشوری برای خرید لوازم خانگی، اظهار کرد: در حال انجام اقدامات اولیه برای اعطای وام برای بازنشستگان هستیم تا با دریافت آن لوازم خانگی را خریداری کنند.

سقف وام خرید لوازم خانگی چقدر است؟

افتخاری با بیان اینکه سقف وام خرید لوازم خانگی تا ۵۰ میلیون تومان است، گفت: بستگی به میزان خرید بازنشستگان دارد برخی از بازنشستگان ممکن است با این مبلغ یک کالا و برخی بیشتر خریداری کنند.

 

عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت 603 هزارو 500 تومان

 

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازپرداخت این وام ۵ ساله است، اضافه کرد:کار‌های مقدماتی برای پرداخت این وام انجام شده است.


بیشتر بخوانید:

وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج همچنان پرداخت می‌شود

وام ودیعه اجاره مسکن چقدر است؟ + جزئیات


زمان پرداخت وام 50 میلیونی به بازنشستگان

 

بازنشسته

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از شهریور ماه بتوانیم این اقدام را عملیاتی کنیم و وام خرید لوازم خانگی را به بازنشستگان پرداخت کنیم.