چطور صندوق دارا دوم بخریم؟
 پذیره نویسی از بامداد روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ادامه می‌یابد.
اخبار اقتصادی- پذیره‌‌نویسی این صندوق برای اشخاصی که دارای کد بورس ی هستند از طریق کارگزاری‌های بورس و سامانه‌های آنلاین معاملاتی انجام می‌شود و افرادفاقد کد بورسی باید از طریق درگاه‌های غیرحضوری و حضوری بانک‌های منتخب اقدام کنند.
سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، ۵۰ میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است و این پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان¬پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. 
 
سهام این صندوق پس از اتمام پذیره نویسی و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار با اعمال تخفیف ۲۰ درصدی نسبت به قیمت پایانی سهم در روز معاملاتی قبل از شروع پذیره نویسی از سوی سازمان خصوصی سازی به صندوق واگذار می‌شود.
 
لازم به ذکر است که حداکثر تعداد واحد‌های سرمایه‌گذاری قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی ایرانی دارای کد ملی، پس از کسر میزان سرمایه گذاری همان فرد در صندوق دارا یکم ، ۵۰۰ واحد سرمایه‌گذاری است.
 
به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هموطنان جز در موارد ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و کارگزاری‌ها پرهیز کرده و پذیره نویسی را از طریق مراجعه غیرحضوری به کارگزاری‌ها و سامانه‌های آنلاین معاملاتی و درگاه‌های غیرحضوری بانک‎ها انجام دهند.