قدرتمندترین موتورسیکلت مسابقه ای رابشناسید

دوکاتی Multistrada V4 یکی از قوی ترین موتورسیکلت ها برای مسابقات است که تولید شده توسط سازنده بولونیا است. این موتور ویژگی های خاصی دارد که از جمله آنها می توان به طراحی موتور خاص اشاره کرد. به نظر می‌رسد که این اصطلاح "موتور خاص V۴" تأیید می‌کند که موتور صد در صد با واحد ۱، ۱۰۳ سی سی استفاده شده در نمونه موتور Panigale V۴ یا Streetfighter V۴ یا نسخه ۹۹۸ سی سی در Panigale V۴ R است.

اخبار اقتصادی- از نظر ظاهری این موتورسیکلت شباهت زیادی به موتورسیکلت Streetfighter و Panigale V۴s  دارد. تغییراتی که در این موتورسیکلت وجود دارد در بخش تنظیمات داخلی متناسب با نقش ماجراجویی تور Multistrada است.

در هسته این موتورسیکلت یک موتور V۴ قرار خواهد گرفت طبق اطلاعات بدست آمده، احتمالاً این یک موتورسیکلت کاملاً جدید خواهد بود نه فقط یک موتور ۱۲۶۲ سی سی موتورسیکلت پانیگاله ( Panigale)؛ این نکته قابل ذکر است که تنظیم ساده موتور پانیگاله احتمالاً سواری مورد نظر دوکاتی را ارائه نمی‌داد.

///

 این اولین موتورسیکلتی نیست که نیست که دارای یک چرخش معمولی است. به نظر می‌رسد فقط چند هفته تا رونمایی از این موتورسیکلت  فاصله داشته باشیم و به نظر می‌رسد جسورترین مدل آن‌ها تاکنون باشد.

 Multistrada استاندارد از ابتدا برای حمایت از مدل اسپرت خود از لاستیک ۱۷ اینچی استفاده می کرده است، اما اکنون تعداد زیادی لاستیک  ۱۹ اینچی دارد چرا که  نگه داشتن این موتورسیکلت ماجراجویی روی چرخ‌های اندازه اسپرت فایده چندانی ندارد.

علاوه بر تغییرات مکانیکی بزرگ، همچنین انتظار داریم که تعداد خوبی از موضوعات الکترونیکی جدید ارائه شود که از جدیدترین بسته الکترونیکی برداشته شده از Panigale پشتیبانی می‌کنند. تنها موردی که تصور می‌کنیم Multistrada به آن دست پیدا می‌کند رادار کنترل کروز است، چیزی که گفته اند مدتی است روی آن کار کرده اند.

///

از طرف دوکاتی تاکنون هیچ عکس رسمی در مورد این موتورسیکلت جدید منتشر نکرده است. تصور می‌کنیم در ماه‌های آینده، احتمالاً در پایان ماه اکتبر طراحی این موتورسیکلت مشخص می شود. هنوز هیچ قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است اما انتظار تغییر زیادی از ۲۰،۰۰۰ پوند را نداشته باشید.

بیشترین تغییر این موتورسیکلت در قطعات الکترونیکی است. می‌توانیم ببینیم که یک خط کاملاً رنگی جدید و کاملاً بزرگتر TFT وجود دارد. این باید دوکاتی را به روز کند، زیرا مدل قدیمی در این بخش کمی عقب مانده بود.

///

چراغ‌های پیچ  به سمت پایین بدنه حرکت کرده اند که به هر حال به دلیل وجود موتور جدید، پهن‌تر است. این امر باعث ایجاد فضای خالی برای واحد رادار در بین چراغ‌ها شده است که در کنترل کروز تطبیقی ​​مورد استفاده قرار می‌گیرد (چیزی که اخیراً توسط BMW نیز مورد بحث قرار گرفته است).

هیچ خبری رسمی از دوکاتی در مورد زمان انتظار رسیدن این موتورسیکلت منتشر نشده است، اما با فرض اینکه آن‌ها طبق برنامه سنتی خود باقی بمانند، باید این دستگاه را قبل از پایان سال به عنوان یک مدل ۲۰۲۱ ببینیم.

به نظر می‌رسد موتور جدید مستقیماً از Streetfighter V۴ خارج شده و نشان می‌دهد موتور Stradale ۱۱۰۳ سی سی است. به احتمال زیاد آن‌ها کمی میزان تنظیمات را تغییر داده اند، اما هنوز هم انتظار اوج قدرت نزدیک به ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۹۰ پوند را داریم.

در هر صورت،  احتمالاً دوکاتی تاج قدرتمندترین موتورسیکلت ماجراجویی را  به دست خواهد گرفت.دوکاتی جدید جفت شده با موتور جدید یک شاسی کاملاً جدید است.

طراحی فریم در این موتورسیکلت به احتمال زیاد سبک و همچنین با استحکام بالاست، spyshots قبلی موتورسیکلت را با یک چرخش یک طرفه دقیقاً مانند مدل فعلی نشان داده است، اما مشخص است که جدید دارای یک واحد دو طرفه است.