ناگفته های سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی

سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

سپیده شبستری در مصاحبه ای ناگفته‌هایی از مسایل شخصی، خصوصیات و توانمندی‌های همتی را بیان کرد و ازجمله اینکه آیت الله هاشمی‌رفسنجانی در دوران دولت روحانی دوبار به رییس‌جمهور پیشنهاد کرده بود همتی را به ریاست بانک مرکزی برگزیند تا در نهایت، این اتفاق در دولت روحانی و پس از درگذشت هاشمی و در اوج دوران تحریم رخ داد.

عبدالناصر همتی مشکل نرخ ارز را حل کرد

همسر  همتی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای همتی اخیرا بر مشکل خاصی فائق آمده است؟ گفت: بله یک چالش و مشکل بزرگی اخیرا ایجاد شد و آن نوسان نرخ ارز بود که او بر این موضوع فائق آمد.

وی افزود: اواخر تیر سال ۱۳۹۷ که او ریاست بانک مرکزی را پذیرفت برخی از دوستان، کارشناسان اقتصادی و حتی افرادی که در سمت‌های اقتصادی فعالیت داشتند به او گفتند که زحمت نکش و خود را خسته نکن؛ دلار تا ۴۰ و ۶۰ هزار تومان بالا می‌رود و با این حرف، کاملا دل ایشان را خالی کردند.

خانم شبستری اضافه کرد: روز‌های خیلی سختی گذشت، اما به یاری خداوند و با تصمیمات و تمهیدات، او توانست بر این افزایش نرخ ارز فائق بیاید و آن را پایین بیاورد

در ادامه؛ مجری برنامه با بیان برخی واژه ها از خانم شبستری خواست نخستین واژه ای که در وصف آقای همتی به ذهنش می رسد چیست؟

خانم شبستری در پاسخ به واژه ”شفافیت“، عملکرد؛ ”ساده زیستی“، روحیه؛ ”نخبگان“، مشورت؛ ”بخش خصوصی“، باور و در برابر واژه ”تحول“ ، جامعه را نام برد.

او در پاسخ به این پرسش که در یک دقیقه آقای همتی را توصیف کند، گفت: آقای دکتر همتی فردی بسیار مهربان، خوش قلب، مسئولیت پذیر، با تجربه, نخبه ، قابل اتکاء و مرد روزهای سخت است.

وی در پایان از مردم خواهش کرد حتماً به آقای همتی رای دهند و مطمئن باشند که پشیمان نخواهند شد.

حجم ویدیو: 1.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23