بیماری ترامپ در صدر اخبار بین الملل

به گزارش اخبار سیاسی در این خصوص نوشت: تلویزیون رسمی چین اعلام کرد که شی جین پینگ، رئیس‌جمهوری چین در پیامی برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و ملانیا ترامپ، همسرش که اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند آرزو کرد که هرچه سریع‌تر بهبود یابند.

دومین خبر پربازدید به دعای پادشاه و ولیعهد سعودی برای ترامپ مربوط می‌شود. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور با ارسال دو پیام جداگانه به ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به بیماری کرونا مبتلا شده است، برای وی دعا و طلب عافیت کردند.ملک سلمان در پیام خود به ترامپ نوشت: خبر ابتلای شما و همسرتان به کرونا را دریافت کردیم و بهترین آرزوها را برای سلامتی و عافیت و شفای عاجل شما و همسرتان داریم و دعا می‌کنیم که هیچ گونه آسیبی نبینید.

مشاور رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد وضعیت جسمانی ترامپ خوب نیست و به سختی نفس می‌کشد. این خبر نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش همشهری آنلاین، احتمال بستری شدن دونالد ترامپ در بیمارستان با توجه به امکانات پزشکی گسترده در کاخ سفید بسیار بعید است. با وجود این، مسئولان کاخ سفید بسیار نگران وضعیت سلامت وی هستند.

دیگر خبر پربازدید باز هم به بیماری ترامب اختصاص داشت. به گزارش تسنیم،  با ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، شرایط سیاسی آمریکا در آستانه انتخابات وارد مرحله جدید و بی‌سابقه‌ای شده و سؤال‌های مهمی مطرح هستند که سی‌ان‌ان می‌گوید هیچکس جوابی برای آنها ندارد.سی‌ان‌ان گزارش داد، طیف پیامدهای احتمالی آزمایش پزشکی ترامپ گسترده است و بر همین اساس دکتر جیمز هامبلین روز جمعه در آتلانتیک نوشت: پیش‌بینی بیماری رئیس‌جمهور شامل طیف کاملی از نتایج احتمالی است. خیلی از مردمی که به کرونا مبتلا شده‌اند هیچ علائمی نداشتند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  بین الملل به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.