اجاره ون از تهران تا شمال

اجاره ون از تهران تا شمال یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل استفاده از خدمات حمل و نقل و جا به جایی گروهی با خودرو ون است.

برای اینکه بتوانید سفری ایمن و در آرامش به شمال کشور داشته باشید، چند موضوع برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود:

  • ضد عفونی بودن و تمیز بودن خودرو، همچنین سلامت راننده برای آسودگی خیال در زمان کرونا
  • قابل اعتماد بودن فنی خودرو و بیمه بودن تمام سر نشینان
  • با ادب بودن، محترم بودن و خوش سفر بودن راننده و همچنین آشنایی با جازبه های توریستی شمال کشور جهت راهنمایی شما
  • اکانات رفاهی قابل قبول در خودرو ون و هزینه به صرفه با توجه به تعداد نفرات و کیفیتی که از خودرو انتظار دارید!

ادامه مطلب را مطالعه کنید تا معتبر ترین مجموعه اجاره ون در تهران برای سفری به یاد ماندنی به شمال کشور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سفر با اجاره ون

سفر با ون به طور کلی از پر درخواست ترین نوع خدمات در مجموعه های اجاره ون می باشد.

از آن جایی که شاید اطلاعات کاملی در این خصوص نداشته باشید، بد نیست اشاره کنم که چند نوع کاربرد برای استفاده از خدمات اجاره ون وجود دارد:

  • اجاره ون برای ترانسفر تشریفاتی فرودگاه امام و مهرآباد
  • اجاره ون برای ترانسفر تشریفاتی و عادی درون شهر تهران (مناسب برای ارگان های دولتی یا میهمانان مهم)
  • اجاره ون برای سرویس ادارات و سازمان ها
  • اجاره ون برای مسافرت
  • و...

در این میان گروه هایی با جمعیت بیش از 8 نفر و تا 12 نفر می توانند با اجاره یک ون، همگی در کنار هم یک سفر ایده آل را داشته باشند.

دیگر نیازی نیست 3 خودرو روانه جاده ها کنند و 3 نفر هم خستگی راننده در طول مسیر را داشته باشند.

سفر با اجاره ون همچنین با در نظر گرفتن قیمت بنزین آزاد، به نظر می رسد امروز نه تنها انتخابی خوب برای سفری در آسایش است، بلکه به نوعی صرفه جویی در هزینه ها هم به حساب می آید.

اجاره ون از تهران به مازندران

شهر های زیبای استان مازندران، مقصد 50% از مشتریان اجاره ون برای مسافرت می باشد که از مبدا تهران به مقصد شهر های همچون:

رامسر، سلمانشهر(متل قو)، نوشهر، نمک آبرود، چالوس و ...

اجاره ون از تهران به مازندران با استفاده از 2 نوع ون نیمه لوکس و جادار انجام می شود که ظرفیت نهایتا 12 یا 13 نفری را به شما می دهد.

ون هایس ژاپنی

ون هایس محصول کمپانی ژاپنی تویوتا و محبوب ترین ون مسافربری در دنیا می باشد که از زمان تولید مورد توجه بسیاری از طرفداران خودرو های گروهی قرار گرفت.

امروز با وجود اینکه مدل های جدید تری از این خودرو در دنیا وجود دارد، هنوز هم ون تویوتا هایس مدل 2012 در ایران به عنوان ون شماره 1 در صنعت اجاره ون بخصوص برای مسافرت مطرح می شود.

ون هایس از نظر ایمنی، امکانات، راحتی و هزینه، بهترین انتخاب برای خانواده هایی است که قصد مسافرت از تهران به شمال را دارند.

ون هیوندای h

هیوندای h350 هم دومین انتخاب برای اجاره ون از تهران تا شمال می باشد که با بهره گیری از آن می توانید یک خودرو گروهی با ظرفیت 13 نفری و سقف بلند (تشریفاتی) داشته باشید که در کلاس VIP هم از آن به عنوان بهترین ون حال حاضر ایران یاد می شود.

خودرو ون هیوندای اچ 350 برای مسافرت از تهران به شمال به افرادی پیشنهاد می شود که قصد دارند این سفر را بصورت تشریفاتی و با امکانات بهتری به انجام برسانند.

خودرو هیوندا جدید تر از تویوتا هایس است و خب امکانات رفاهی آن هم تا حدی بالا تر این خودرو می باشد اما لازم به ذکر است که هزینه اجاره ون هیوندای h350 برای سرویس های از تهران به شمال کشور، حدودا 200 هزار تومان بالا تر تویوتا هایس می باشد.

بهترین انتحاب برای اجاره ون از تهران تا شمال

بر این اساس بهترین انتخاب برای خانواده ها و گروه های دوستانه، ون تویوتا هایس بوده و برای مجموعه ها و ارگان هایی که تشریفاتی بودن ون برایشان اهمیت ویژه ای دارد، ون هیوندای اچ 350 می باشد. 

در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک مقایسه ون تویوتا هایس و هیوندای h350 جهت اجاره کردن مراجعه کنید.

اجاره ون از تهران تا رشت

شهر رشت از تجاری، گردشگری و پزشکی یکی از شهر های برجسته شمال کشور می باشد که میزان توریست و گردگر قابل توجهی را سالانه به خود جذب می کند.

اجاره ون از تهران تا رشت و شهر های اطراف آن هم در زیر مجموعه ون های مسافرتی از تهران تا شمال قرار می گیرد.

نیاز به ذکر دوباره شرایط اجاره ون برای سفر به استان گیلان و شهر رشت بصورت جداگانه نیست زیرا تمام موارد با استان مازندران یکسان است.

موضوع قابل ذکر برای عزیزانی که قصد سفر با اجاره ون از تهران به شمال را دارند:

  1. فراهم کردن محل خواب برای راننده
  2. فراهم گردن وعده های غذایی برای راننده
  3. در صورت نیاز به عبور از مناطق طرح ترافیک، تهیه کردن آن

بهترین انتخاب برای اجاره ون از تهران به شهر های شمال کشور

مجموعه های زیادی امروزه ارائه کننده خدمات اجاره ون در تهران هستند که قطعا بخش قابل توجهی از سرویس های آن ها هم مربوط به مسافرت به شمال کشور می شود.

تمام این مجموعه ها قابل احترام هستند اما در این مطلب تبلیغاتی، قصد معرفی مجموعه تهران رنت ون را برای بهره گیری از این خدمات داشتیم.

وجه تمایز این مجموعه با رقیبان هم امکان ارائه خودرو در اکثر استان های کشور، برخورد خوب و مناسب رانندگان کار کنان این مجموعه و تمیز بودن های خودرو های آن است.

در ضمن تهران رنت ون حدود 3 سال است که ارائه کننده خدمات اجاره ون بصورت تخصصی و نه اجاره خودرو در تهران می باشد که این موضوع نشان از اعتبار آن است.