سفرهای تفریحی را در زمان کرونا فراموش کنید

بلیط هواپیما بهترین گزینه پیش روی افراد در این شرایط نابسامان کشور است. اگر برای سفرهای خود بلیط هواپیما تهیه کرده اید و نگران جریمه کنسلی هستید، دیگر نگران این امر نباشید. شما می توانید با مراجعه به سایت تیک بان رزرو بلیط هواپیما خود را کنسل کنید و بدون مبلغ جریمه تمامی هزینه خود را دریافت نمایید.

تیک بان همیشه در کنار شماست

برای ریشه کردن کرونا از کشور نیاز به یک همت ملی داریم. به همین منظور سایت تیک بان خود را عضوی از جامعه دانسته و سعی بر حل مشکل هموطنان دارد. به همین منظور سایت تیک بان بلیط کسانی که رزرو بلیط هواپیما را از طریق این سایت انجام داده اند را استرداد می نماید. از شما هموطنان عزیز انتظار می رود:

سفرهای غیر ضروری خود را کنسل کنید و فقط به سفرهای ضروری خود بپردازید.

کرونا ویروس تهدیدی جدی برای جان انسان است

کشور ایران و سایر کشورهای دنیا در حال حاضر شرایط مطلوبی را پشت سر نمی گذراند. تمامی کشورها با ویروسی به نام کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. وجود این ویروس بسیاری از کارهای مردم را مختل کرده است. کسانی که برای جان خود و عزیزانشان ارزش قائلند در خانه نشسته و مسافرت های خود را کنسل کرده اند. کرونا ویروس تهدیدی جدی برای جان انسان است.

"در حال حاضر که کشور با بحران کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کند، هواپیما از لحاظ بهداشتی بهترین گزینه است. افراد قبل از ورود به این وسیله نقلیه ضدعفونی می شوند و سپس از هواپیما استفاده می کنند. قیمت بلیط هواپیما نیز با توجه به وجود کرونا ویروس کاهش چشمگیری را به خود دیده است. از این رو بهترین وسیله نقلیه برای دور ماندن از ویروس کرونا هواپیما می باشد. بسیاری از ماشین های شخصی، اتوبوسها و قطارها به دلیل ازدحام جمعیت می توانند ایمنی کمتری را در سفر داشته باشند." (منبع)

هر ساله قبل از عید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس به صورت پیش فروش ارائه می شد اما حالا و با این رویداد بسیاری از سفرها کنسل شده اند. بسیاری از ما از کودکی تا به امروز مسافرت های بسیار زیادی را انجام داده ایم. برخی از این مسافرت ها خاطرات شیرینی را برای ما رقم زده اند و برخی دیگر خاطرات خوشایندی را برای ما به همراه نداشته اند. سفر در این دوره از بازه زمانی جز دسته های تلخ به شمار می رود. زیرا نه تنها جان خود فرد بلکه جان هموطنان نیز به خطر می افتد.

2

صحبت های علی لاریجانی درباره کرونا

آقای علی لاریجانی رئیس مجلس کشور در خصوص مبارزه در مقابل با کرونا گفت: “مردم شریف کشور عزیز ایران باید در خانه های خود بمانند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

برنامه ریزی های متنوع سفر در زمان کرونا

اما اگر نیازمند سفرهای ضروری هستید در این شرایط باید بسیار احتیاط کنید و برای سفرها برنامه ریزی داشته باشید. سفرهایی که با برنامه ریزی باشند، ماندگار و غیر قابل فراموش می باشند. برنامه ریزی سفر وجه های مختلفی دارد که با رعایت آن می توان شیرین مسافرت را چندین برابر کرد. برای یک برنامه ریزی مناسب در سفر با ما همراه باشید.

برنامه ریزی مالی در زمان کرونا

هزینه یکی از مهمترین ارکان برنامه ریزی در سفر است. برآورد هزینه این امکان را به شما می دهد که بدانید چه نوع بلیطی را از بین بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس خریداری نمایید. برآورد هزینه کمک بسیار زیادی در انتخاب اسکان در طول سفر به شما خواهد کرد. برنامه ریزی مالی تمامی احتمالات را در بر خواهد گرفت تا در حین سفر به مشکل بر نخورید. در این شرایط سعی کنید مکان های پربازدید را برای اسکان انتخاب نکنید. این کار باعث کاهش هزینه و کم شدن ابتلای شما به ویروس کرونا می شود.

همراه داشتن وسایل مورد نظر

در زمان سفرهای ضروری حتما وسایل بهداشتی را با خود به همراه داشته باشید. داشتن دستکش، الکل به مقدار اندک، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در این سفرها امری ضروری است. هر چند با انتخاب بلیط هواپیما برای سفرهای ضروری در فرودگاه ها تمام مراحل ضدعفونی مسافران رعایت می شود. اگر لباس ها یا اجسام شما آلوده باشد در زمان سفر با هواپیما کاملا ضد عفونی خواهید شد.

خرید بلیط وسیله نقلیه مناسب در زمان کرونا

خرید بلیط وسیله نقلیه مورد نظر از جمله مواردی است که باید در سفر مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از مردم بلیط هواپیما را بخاطر امکانات و سرعت آن از مبدا به مقصد انتخاب می نمایند و برخی دیگر عاشق سفرهای با آرامش و ایمن هستند و بلیط قطار را برای سفر برمی گزینند.

افرادی در این بین عاشق لذت بردن از مسیر و سفرهای کم خرج هستند و بلیط اتوبوس را برای سفر خریداری می نمایند. خرید بلیط وسیله نقلیه مورد نظر با توجه به سلیقه و مبلغ متفاوت خواهد بود. در خرید بلیط وسیله نقلیه نهایت دقت را به کار ببرید. باید با توجه به سفر خود بلیت مورد نظر را خریداری کنید. به طور مثال اگر مشتاق به سفرهای خانوادگی و دوستانه هستید، رزرو بلیط قطار را انجام دهید. قطارها به صورت کوپه ای بوده و حریم خصوصی را حفظ می نمایند.

تیک بان پیشرو در فروش بلیط ارزان

برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می توانید از طریق سایت تیک بان اقدام نمایید. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور محسوب می شوند. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

اکثر مردم بر این باورند که استفاده از خطوط هوایی برای سفرهای هوایی هزینه بسیار بالایی را در پی خواهد داشت. با برنامه ریزی درست می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب تهیه کرد و مشکل کمبود بودجه را در سفرهای هوایی به کلی حل کرد. برای کاهش هزینه های سفر کافی است کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو کنید و در کسری از دقیقه بلیط هواپیما ارزان خود را خریداری نمایید.